3 telesne aktivnosti, ki zmanjšujejo stres

Ali veste katere telesne aktivnosti zmanjšujejo stres? Anksioznost, depresija in stres niso prav nič redke zdravstvene motnje. Za njihovo zdravljenje so pogosto predpisane različne terapije in zdravila, raziskave pa kažejo, da je raven stresa pogosto mogoče zmanjšati naravno. Telesna aktivnost je v naštetih situacijah zelo pomembna in za zmanjšanje stopnje stresa bi bilo pametno izvajati katero od naslednjih vaj.

Hoja

Hoja (počasna, zmerno hitra ali hitra) je ena izmed najboljših vaj, ki zmanjšujejo raven stresa. Hoja je odlična za vaše srce, vašo linijo in je v primerjavi s tekom “nežnejša” do vaših sklepov. Poleg tega jo lahko izvajate kadarkoli in kjerkoli. In ne dovolite, da vas kdo prepriča, da hoja ni dobra za hujšanje, ker to ni res.

Hoja je za vzdrževanje in hujšanje enako učinkovita kot tek, pri odpravljanju stresa pa je boljša od teka. 

Zakaj?

Čeprav tek proizvaja endorfine, ki osrečujejo, dvigne tudi raven stresnega hormona kortizola. Hoja znižuje raven kortizola in ohranja stabilna krvni tlak in krvni sladkor. Če želite imeti koristi, morate vsak dan hoditi od pol ure do 45 minut, zmerno do hitro.

Pilates

Pilates je odličen, saj krepi skoraj vse mišice v telesu, pomaga pa tudi pri krepitvi hrbtenice. Poleg tega spodbuja pretok limfe v telesu. To zmanjša raven stresa, sprosti toksine iz telesa in vam pomaga okrepiti trebušne mišice, zadnjico in hrbtne mišice kot nobena druga vadba.

Ples

Ples je vrsta vadbe, ki se je verjetno redko lotite. Odličen je za zmanjševanje ravni stresa, saj je skoraj nemogoče plesati in biti hkrati pod stresom.

Ples vas bo razveselil in je odlična vadba za vaše srce in mišice. Ne glede na to, ali plešete na hitro ali počasno temo, je ta oblika vadbe za zmanjšanje stresa odlična za vaše sklepe in linijo. Prižgite radio in plešite pol ure. Zagotovo se boste počutili bolje!

Princesa.si Foto: Pexels