5 ChatGPT ukazov za ustvarjanje poslovnega načrta

ByB.O.

25. avgusta, 2023 , ,
Rčunalnik [Foto: Pixabay [fotografija je simbolna]]

5 ChatGPT ukazov za ustvarjanje poslovnega načrta

Vizija brez strukturirane strategije je le želja, zato za oblikovanje načrta uporabite ChatGPT. Izrazite svoje ambicije in želje ter si jih predstavite skrbno urejene pred seboj, pripravljene za globalno predstavitev. Da bi pritegnili potencialne vlagatelje, je ključnega pomena, da vzpostavite svojo legitimnost. To vključuje izdelavo zanesljivega poslovnega načrta, ki bo kos natančnemu pregledu. Poleg tega bo zagotovitev komercialnega posojila okrepila vaš finančni položaj. In nazadnje, če boste svoje poslanstvo globoko zasidrali v svojo zavest, bo to vaš posel vodilo naprej.

Poslovni načrt lahko pripravite samostojno, se vpišete v poslovni tečaj ali poiščete nasvete izkušenega YouTuba. Z upoštevanjem teh napotkov boste poslovni načrt izdelali učinkoviteje. V skladu s smernicami se lahko vsebina, ki jo ustvari ChatGPT, dodatno izpopolni z uporabo dodatnih namigov. Ta ponavljajoči se postopek omogoča urejanje, dokler ne dosežete zadovoljstva. Z upoštevanjem teh navodil lahko dosežete približno 80-odstotno izpolnitev, preostale prilagoditve so prepuščene vaši presoji.

Metodologija za uporabo ChatGPT pri izdelavi poslovnega načrta

Povzetek

Učinkovit načrt se začne s povzetkom: vašo predhodno izjavo. To je jedrnata in jasna razlaga funkcije vašega podjetja in ciljnega občinstva. Določa sedanji kontekst in opredeljuje prihodnje cilje. V tem koraku se izogibajte nepotrebni zapletenosti, hkrati pa se zavedajte kritične narave tega dokumenta. Nejasne misli pretvorite v močno in prepričljivo prozo.

Namen povzetka je pritegniti bralce k nadaljevanju. Vključuje podrobne opise vašega izdelka ali storitve in trenutnega stanja vašega podjetja. Poleg tega so opisane finančne projekcije in predvidena nadaljnja pot vašega podjetja. Vnesite spodnje besedilo v ChatGPT in spremenite ukaz, da bo ustrezal vašim posebnim zahtevam:

Moje podjetje se imenuje [ime] in ponuja [vrsta izdelkov ali storitev, ki jih ponujate] za [vaše ciljno občinstvo]. Zaslužek ustvarja z [pojasnite svoj model prihodkov]. To podjetje je v dobrem položaju, ker je [pojasnite elemente podjetja, zaradi katerih je trenutno pomembno] in naš prihodek ali denarni položaj je [opišite svoj finančni položaj]. Do sedaj smo [opišite dosedanje dosežke] in načrtujemo [vključite svoje načrte za prihodnost]. Ali mi lahko pomagaš pripraviti kratek povzetek, ki te informacije preoblikuje v jasen in jedrnat opis za prvo stran mojega poslovnega načrta? Uporabi ton, ki je [opiši ton, ki ga želiš za svoj poslovni načrt, na primer strokoven in neposreden].”

Pregled poslovanja

Naslednji korak vključuje poglobljen pregled poslovanja vašega podjetja. Posvetovanje s ChatGPT za celovit pregled poslovanja je lahko drugi segment vašega poslovnega načrta. Vsebino razdelite na kategorije, kot so cilji, analiza trga, opredelitev ciljne skupine, razmejitev izdelkov in storitev ter strategije ustvarjanja prihodkov. Poudarite svoje neprimerljive prednosti na tem trgu in pojasnite, zakaj je vaše podjetje primerno za njegove podvige.

Jasnost vaše poizvedbe bo neposredno vplivala na natančnost končnega besedila. Vnesite čim več podrobnosti, nalogo strukturiranja v razdelke pa zaupajte ChatGPT. Če boste ohranili ton iz povzetka, boste zagotovili doslednost poslovnega načrta ter ga uskladili z identiteto vaše blagovne znamke in predvidenim sporočilom. V nadaljevanju je naveden spremenjen ukaz za nadaljevanje:

Naslednji del poslovnega načrta je pregled poslovanja. Vanj vključi poglavja z naslovi [ustrezno uredi: cilji, trg, ciljna skupina, izdelki in storitve, pot na trg]. Naši poslovni cilji so [pojasnite tri najpomembnejše poslovne cilje] v [časovni okvir za njihovo dosego in načrt izhoda]. Storitve so namenjene [demografski podatki o vaši ciljni skupini] in rešujemo njihove težave [opišite njihove glavne težave, ki jih rešuje vaše podjetje]. Naša ponudba je sestavljena iz [opišite svoje izdelke ali storitve], ki [dodajte več informacij o njih], naš model prihodkov pa je [podrobneje opišite, kako služite denar]. Uporabi enak ton glasu kot v zadnjem sklopu.

Strategije prodaje in trženja… več na Biznis24

Foto: Pexels Portal24