Audi A5 e-hybrid: Nova era priključnih hibridov

Novi Audi A5, zgrajen na platformi Premium Platform Combustion (PPC), v svojo družino sprejema dodatne člane. Poleg modelov s čistim motorjem z notranjim izgorevanjem Audi sedaj prvič ponuja dva modela priključnih hibridnih električnih vozil (PHEV) v dveh stopnjah moči za serijo A5. Kupci bodo imeli koristi od večjega udobja in tehničnih inovacij za svojo dnevno mobilnost. Nova generacija HV baterij se ponaša z okoli 45 odstotkov večjo kapaciteto. Povečana zmogljivost regenerativnega zaviranja prispeva k električnemu dosegu do 110 kilometrov. Z novo družino A5 je Audi začel naslednje poglavje v svoji uspešni zgodovini avtomobilov srednjega razreda z bolj osupljivim oblikovalskim jezikom, najsodobnejšo tehnologijo motorjev z notranjim zgorevanjem in novim konceptom delovanja. Novi priključni hibridni modeli za serijo A5 strankam ponujajo še večjo prilagodljivost in učinkovitost. Da bi bili novi PHEV še bolj prepoznavni, Audi takoj uvaja tehnološko oznako »e-hybrid«. "Kot del naše modelske pobude bomo leta 2025 znatno razširili našo ponudbo priključnih hibridov," pravi izvršni direktor Audija Gernot Döllner. »Naša nova generacija priključnih hibridnih modelov z močjo do 270 kilovatov ponuja športno in udobno vozno izkušnjo ter harmonično ravnovesje med zmogljivostjo in učinkovitostjo.« Geoffrey Bouquot, član upravnega odbora za tehnični razvoj pri AUDI AG, dodaja: "Povečan električni doseg naših novih priključnih hibridov omogoča našim strankam, da večino svojih vsakodnevnih poti opravijo samo z električno energijo. Naša hibridna tehnologija združuje najboljše iz obeh svetov in zagotavlja visoko stopnjo prilagodljivosti za vsakdanje življenje. Z novo tehnologijo oznake 'e-hybrid' je to zdaj tudi prepoznaven na prvi pogled.” Novi Audi A5 Avant e-hybrid quattro in Audi A5 Sedan e-hybrid quattro sta na voljo v dveh stopnjah moči: 220 in 270 kilovatov . Vozila poganjata motor 2.0 TFSI z močjo 185 kW (252 KM) in elektromotor, ki zagotavlja moč do 105 kW. V različicah z 270 kW 1 2 lahko Avant in Limuzina pospešita od 0 do 100 km/h (62 mph) v 5,1 sekunde. Različice z 220 kW 3 4 lahko od 0 do 100 km/h pospešijo v 5,9 sekunde. Vse različice lahko dosežejo največjo hitrost 250 km/h (155 mph). Srce novih priključnih hibridov A5 je nova visokonapetostna baterija na zadnjem delu vozila. Audi je svojo zmogljivost povečal na 25,9 kWh (neto 20,7 kWh), kar je približno 45-odstotna rast. Največja moč AC polnjenja je bila povečana na 11 kW. To povečanje moči skrajša čas polnjenja od 0 do 100 odstotkov na samo 2,5 ure. Audi je prav tako občutno povečal zmogljivost regenerativnega zaviranja in vozniki lahko zdaj prilagodijo stopnjo rekuperacije potiska v načinu EV z uporabo ročic na volanu. Novi A5 e-hybrid v bistvu deluje na električni pogon čim dlje, da v celoti izkoristi razpoložljivo napolnjenost baterije do voznikovega cilja. Ko je ta funkcija aktivirana, vozilo samodejno obnavlja energijo. To temelji na podatkih o poti, shranjenih v navigacijskem sistemu. Novi A5 e-hybrid quattro lahko tudi samodejno rekuperira energijo brez aktivnega vodenja po poti. Hibridno upravljanje novih modelov je zasnovano za učinkovitost, prilagodljivost in maksimalno udobje strank ter samodejno izbere optimalno strategijo delovanja. Na voljo sta dva načina delovanja : “EV” in “hybrid”. V načinu EV modeli PHEV delujejo izključno na električni pogon. Pri vožnji v hibridnem načinu sistem za upravljanje hibridnega pogona po potrebi vzdržuje določeno raven napolnjenosti, da prihrani dovolj električne energije za kasnejšo uporabo, na primer za električno vožnjo v mestu. Poleg samodejnega hibridnega načina je zdaj mogoče želeno stopnjo napolnjenosti prvič individualno izbrati z digitalnim drsnikom. Tako kot celotna družina A5 so tudi modeli PHEV opremljeni z visoko stopnjo standardne opreme . Športni A5 e-hybrid quattro z višjo stopnjo moči je serijsko opremljen s paketom za zunanjost S line, stilskim paketom v črni barvi in zasteklitvijo za zasebnost – kar zagotavlja posebej dinamičen videz. A5 Sedan e-hybrid quattro z osnovno močjo se v Nemčiji začne pri 62.500 evrih . Cena novega A5 Avant e-hybrid quattro se začne pri 64.150 evrih . Zmogljivejša limuzina z znatno izboljšano standardno opremo se začne pri 70.900 evrih , medtem ko se zmogljivejši A5 Avant e-hybrid quattro začne pri 72.550 evrih . Nove e-hibridne modele, ki so izdelani v Neckarsulmu, je mogoče v Evropi naročiti od 27. marca 2025 . Začetna izstrelitev je načrtovana za april 2025. Podrobne informacije o modelih Audi A5 e-hybrid quattro najdete spodaj. Inteligentno upravljanje pogona za večjo učinkovitost Hibridno upravljanje novih modelov je zasnovano za učinkovitost, prilagodljivost in maksimalno udobje strank ter samodejno izbere optimalno strategijo delovanja. Električni pogon zagotavlja trajno vzbujen sinhroni motor s konično močjo 105 kW. Elektromotor je vgrajen v ohišje sedemstopenjskega menjalnika S tronic. Celoten sistemski navor je na voljo tudi pri prostem teku – 500 Nm pri različici 1 2 z močjo 270 kW in 450 Nm pri različici z močjo 220 kW 3 4 . Močnostna elektronika (impulzni pretvornik), ki se uporablja v priključnih hibridnih modelih A5, je nov razvoj. Impulzni pretvornik je manjši, lažji in učinkovitejši ter tako zmanjša porabo električne energije. Tudi poraba v hibridnem načinu je zato manjša. Zmogljivost baterije in gostota energije sta se znatno povečali Srce novih priključnih hibridov A5 je nova visokonapetostna baterija (HV baterija) na zadnjem delu vozila. S 25,9 kWh (20,7 kWh neto) je Audi svojo zmogljivost povečal za približno 45 odstotkov v primerjavi s svojim priključnohibridnim predhodnikom A6 TFSI e . Nasprotno pa se je potreben prostor za namestitev le nekoliko povečal glede na znatno povečano zmogljivost. HV baterija meri 992 × 996 × 177 milimetrov (39,1 x 39,2 x 7,0 in). Nadalje razvita in znatno optimizirana interakcija med mehansko torno zavoro in rekuperacijo energije prek elektromotorja je prav tako povečala učinkovitost regenerativnega zaviranja. Baterijske celice za A5 e-hybrid so zaradi razpoložljivega prostora v zadnjem delu avtomobila razporejene v enem sloju. Vsaka prizmatična celica shrani približno 46 odstotkov več energije kot celice, ki so se prej uporabljale v nizkopodnih vozilih v segmentu C. Vsaka celica ima kapaciteto polnjenja 70 amper ur (Ah). Surovinska sestava celic omogoča večjo energijsko gostoto. Energija baterije je združena v 17 celic, znanih kot skladi. Šest teh nizov tvori enoto in je povezanih v zaporedju. Kar zadeva razporeditev baterijskih celic, Audi zasleduje nov pristop z celico do paketa. Pri tem postopku celice niso več nameščene v baterijskem modulu, ampak so prilepljene neposredno v ohišje baterije. Posledično višja gostota pakiranja pomeni, da se lahko vsebnost energije in energijska gostota HV sistema povečata, medtem ko zavzame manj prostora. Zahvaljujoč nadaljnjemu tehničnemu razvoju celične kemije je v primerjavi s prejšnjo generacijo na voljo večja električna moč, tudi pri nizki napolnjenosti in nizkih zunanjih temperaturah. Največja možna AC polnilna moč je bila povečana z dvofaznih 7,4 kW na trifaznih 11 kW, odvisno od zadevne infrastrukture. S to povečano močjo se čas polnjenja HV baterije od nič do 100 odstotkov zmanjša na samo 2,5 ure. Standardno je priložen polnilni kabel (način 3, tip vtikača 2) za priročno polnjenje doma in na poti. Audijeva lastna storitev polnjenja, Audi charging, na zahtevo omogoča dostop do številnih AC polnilnih mest v 29 evropskih državah. Večja rekuperacija energije v načinu prehitevanja in zaviranja V primerjavi s predhodno generacijo PHEV A6 je Audi v novem A5 e-hybrid občutno povečal zmogljivost regenerativnega zaviranja. Model PHEV se v osnovi trudi čim dlje voziti na električni pogon in v celoti izkoristiti razpoložljivo napolnjenost baterije na poti do cilja. Učinkovitost priključnohibridnega pogona je odvisna od faz, v katerih voznik umakne nogo s stopalke za plin. V takšnih situacijah se rekuperacija zaradi prekoračitve krmili z definiranim pojemkom, odvisno od izbrane stopnje pogona. Poleg tega je mogoče samodejno rekuperacijo prednastaviti v sistemu MMI v nivojih pogona D in M. Vozilo avtonomno spreminja rekuperacijo. Parametri za to so podatki o poti, shranjeni v navigacijskem sistemu, kot so nakloni, radiji ovinkov, oznake krajev in omejitve hitrosti. Drug pomemben dejavnik je promet pred vami. Takoj, ko je izbrano samodejno regenerativno zaviranje, se napovedni signali vnesejo v funkcijo regenerativnega zaviranja ob prehitevanju s pomočjo pomočnika za predvidevanje učinkovitosti (PEA). Novi A5 e-hybrid lahko izvaja tudi samodejno regenerativno zaviranje brez aktivnega vodenja po poti. Ko med pojemkom pritisnete zavorni pedal, lahko A5 Avant e-hybrid quattro in A5 Sedan e-hybrid quattro obnovita do 88 kW moči in jo napajata v HV baterijo. Ko elektromotor deluje kot generator, predstavlja več kot 90 odstotkov vseh procesov pojemka. Integrirani sistem za nadzor zavor z zmožnostjo mešanja (iBRS) zagotavlja zaviranje brez pritiska in najboljšo možno rekuperacijo energije. Hidravlične kolesne zavore se uporabljajo samo za močnejše zaviranje. To ne vpliva na voznikov občutek pri zaviranju, saj sta zavorni pedal in zavorna hidravlika ločeni. Stopnja rekuperacije je nastavljiva z ročicami na volanu Zahvaljujoč novi arhitekturi elektronike E3, ki se uporablja v Premium Platform Combustion (PPC), je mogoče stopnjo rekuperacije potiska v električnem načinu vožnje (EV način) prilagoditi na tri različne ravni z uporabo lopatic na volanu, tako kot pri popolnoma električnih modelih. Leva lopatica (minus) se uporablja za izbiro električnega zaviranja in ustrezne stopnje rekuperacije. Desno veslo (plus) lahko uporabite za zmanjšanje stopnje okrevanja. Z lopaticami je mogoče na primer nastaviti višjo stopnjo pojemka pred zavojem. Pri ničelnem nivoju priključni hibrid prosto drsi brez dodatnega upora, ko nogo umaknete s stopalke za plin. To pomeni, da se energija rekuperira šele ob uporabi zavore. Inteligentna strategija delovanja za največjo učinkovitost V novih modelih A5 PHEV sta na voljo dva načina delovanja: »EV« in »hibrid«. V načinu EV modeli PHEV delujejo na električni pogon. Motor z notranjim izgorevanjem se vklopi le v naslednjih situacijah: namerno preklic izbire EV v stikalni vrstici pod panoramskim zaslonom ali prek MMI; v voznem programu S; prek izbranega načina dinamičnega upravljanja Audi drive select; ali pri zagonu vodenja do cilja z aktivirano hibridno asistenco. Če je aktivirano navigacijsko vodenje po poti, hibridni pomočnik pri izbiri načina vožnje upošteva podatke o poti. Motor z notranjim izgorevanjem se vklopi tudi med kickdownom, način EV pa je deaktiviran, dokler se kickdown ne konča. Če se ne zgodi nobena od teh situacij, novi modeli PHEV uporabljajo HV baterijo v načinu EV, dokler ni popolnoma izpraznjena. Digitalnega drsnika, ki se uporablja za nadzor želenega stanja napolnjenosti prek MMI v hibridnem načinu, ni mogoče upravljati v načinu EV; to je zato, ker bo napolnjenost baterije popolnoma izkoriščena v električnem načinu. V načinu EV je hitrost vozila omejena na 140 km/h (87 mph). Modele PHEV je mogoče zagnati v EV ali hibridnem načinu, zadnji uporabljeni način pa bo nastavljen kot privzeti za naslednji zagon vozila. Pri vožnji v hibridnem načinu hibridni sistem za upravljanje vzdržuje stanje napolnjenosti baterije na potrebni ravni, da prihrani dovolj električne energije za kasnejšo uporabo, na primer za električno vožnjo v mestu. A5 Sedan e-hybrid quattro lahko prevozi do 116 km (72,1 milje) samo z električnim pogonom v skladu z vrednostjo WLTP EAER City. Kar zadeva porabo, optimizirano za učinkovitost, je hibridni način najučinkovitejši za kratke in dolge razdalje. Glede na vozno situacijo in voznikovo potrebo po moči se strategija delovanja odloči, ali bo vozil v električnem ali hibridnem načinu, da bo čim bolj učinkovit. Model PHEV v mestnih območjih raje vozi na električni pogon. Pri višjih hitrostih se poveča delež hibridne vožnje. Pri aktivnem vodenju po poti strategija delovanja upošteva načrtovano pot; samodejno se izbere najboljša možna energetska konfiguracija za želeno pot. Za doseganje največje učinkovitosti vozilo izračuna, kateri deli poti so primerni za električno vožnjo. Na primer, električna vožnja je boljša tam, kjer so hitrosti verjetno nizke, na primer v mestnih območjih in prometnih zastojih. Ko je hibridni pomočnik aktiviran in je vodenje po poti vklopljeno, bodo nastavitve, kot je želena raven napolnjenosti, prepisane, da se zagotovi učinkovita strategija delovanja. Poleg samodejnega hibridnega načina je zdaj mogoče želeno raven napolnjenosti prvič individualno nastaviti z digitalnim drsnikom. Vozniki lahko z njim natančno določijo, kako visoka naj bo raven napolnjenosti visokonapetostne baterije. Raven napolnjenosti lahko nastavite tudi pred potovanjem, tako da bo na cilju na voljo dovolj energije za električno vožnjo, če želite ali če tam ni možnosti polnjenja. Želeno stopnjo napolnjenosti je mogoče nastaviti v določenih korakih z uporabo digitalnega drsnika na procentualni lestvici. Če je vrednost ciljnega stanja napolnjenosti (SoC) pod dejansko vrednostjo SoC, se bo baterija izpraznila do te vrednosti. Če se ciljna in dejanska vrednost ujemata, bo moč za vzdrževanje SoC v glavnem prihajala iz motorja z notranjim zgorevanjem. Če je ciljni SoC nad dejanskim SoC, bo vozilo napajal motor z notranjim izgorevanjem za ponovno polnjenje baterije. Baterija se polni z namenom povečanja učinkovitosti in zmanjšanja vpliva na okolje. To pomeni, da motor z notranjim izgorevanjem polni baterijo le pri hitrosti nad 65 kilometrov na uro (40 mph); pri nizkih hitrostih se raven napolnjenosti preprosto vzdržuje. To poveča učinkovitost in omogoča delno električno vožnjo v mestu ali v prometu z ustavi in spelje. Baterijo lahko na ta način napolnite do 75 odstotkov. To zagotavlja, da se baterija med vožnjo polni z največjo učinkovitostjo. Za povečanje napolnjenosti baterije nad 75 odstotkov je potreben zunanji vir napajanja z izmeničnim tokom. Obsežna standardna oprema Tako kot celotna družina A5 so tudi modeli PHEV opremljeni z visoko stopnjo standardne opreme. To vključuje progresivno krmiljenje, navigacijo, panoramski zaslon MMI in induktivno polnilno ploščo za telefon. Poleg tega so modeli PHEV standardno opremljeni s 3-consko samodejno klimatsko napravo, pomožno klimatsko napravo in 18-palčnimi platišči. Avant ima prostornino prtljažnika 361 litrov (12,7 cu ft). Podiranje zadnjih sedežev – v standardnem razmerju 40:20:40 – poveča prostornino na 1.306 litrov (46,1 cu ft). Prostornina prtljažnika v limuzini je od 331 do 1.175 litrov (11,7 oziroma 41,5 cu ft). A5 lahko vleče zavorne priklopnike do 1.900 kilogramov in nezavirane priklopnike do 750 kilogramov (približno 4.189 oziroma 1.653 lb). Največja dovoljena obremenitev strehe je 90 kilogramov, največja teža nosu pa 80 kilogramov (približno 198 oziroma 176 lb). Standardna klimatska naprava z električnim kompresorjem za hladilno sredstvo ne deluje samo med vožnjo v EV in hibridnem načinu, ampak deluje tudi na elektriko, preden se odpravite na pot. Po želji bo pomožna klimatska naprava poskrbela za udobno notranjo temperaturo, še preden se usedete v avto. Programirate ga lahko neposredno v vozilu ali prek aplikacije myAudi. Opcijsko pomožno klimatsko napravo za udobje je mogoče uporabiti za aktiviranje dodatnih izbirnih funkcij, kot so ogrevanje sedežev, prezračevanje sedežev, ogrevanje volana in ogrevanje steklenih plošč. Pri odklepanju vozila z daljinskim ključem je mogoče zagnati tudi funkcijo hitre klimatske naprave. To pomeni, da lahko notranjost hitro ohladite tudi brez aplikacije. Standardna 3-področna samodejna klimatska naprava samodejno uravnava temperaturo, prostornino in porazdelitev zraka ločeno za voznika, sovoznika in zadnjo vrsto. Komfortno dodatno klimatsko napravo lahko nastavite ali aktivirate v MMI ali priročno prek aplikacije myAudi. V športno oblikovanem A5 e-hybrid quattro z izhodno močjo 270 kW 1 2 so paket za zunanjost S line, stilski paket v črni barvi in zasteklitve za zasebnost za posebej dinamičen videz del standardne opreme. Tako kot pri Audiju S5 ima tudi e-hybrid quattro z 270 kW LED žaromete plus in LED zadnje luči pro. Parkirni sistem plus s prikazovalnikom razdalje in kamero za vzvratno vožnjo, športni sedeži v kombinaciji usnje/umetno usnje, športno podvozje, 19-palčna platišča in rdeče zavorne čeljusti zaokrožujejo bogato serijsko opremo. Različice z 220 kW 3 4 so med drugim serijsko opremljene z 18-palčnimi platišči in 3-consko samodejno klimatsko napravo. Vsi modeli A5 so opremljeni tudi z ogrevanimi sprednjimi sedeži za evropski trg. Da bi zadovoljili različne želje kupcev, je nove priključne hibride in vse modele družine A5 mogoče naročiti tudi z različnimi paketi opreme, ki združujejo širok nabor dodatne opreme. Poslovni paket je novost v ponudbi za Evropo. Na voljo je za 220 kW v različici PHEV. Vstopni paket združuje najpomembnejšo opremo, ki povečuje udobje in digitalno povezljivost v vozilu. Izbrani asistenčni sistemi in drugi poudarki podpirajo vsakodnevno vožnjo. Paket vključuje prilagodljivi tempomat, parkirni sistem plus s prikazom razdalje, pomoč pri parkiranju in kamero za vzvratno vožnjo. Audi Application Store v vozilu MMI omogoča dostop do vedno večjega izbora priljubljenih aplikacij. Vmesnik pametnega telefona poveže pametni telefon z vozilom in prikaže vsebino pametnega telefona neposredno na zaslonu MMI touch. Sprednji športni sedeži, ki so del poslovnega paketa, zagotavljajo še več udobja in boljšo bočno oporo v ovinkih s štirismerno električno ledveno oporo, ročno nastavitvijo stegenske opore, integriranimi vzglavniki in poudarjenimi bočnimi oporami sedeža.Audi A5 Avant e-hybrid quattro [Foto: Audi AG]

Audi A5 e-hybrid: Nova era priključnih hibridov

Audi je z novo družino A5, zgrajeno na platformi Premium Platform Combustion (PPC), vstopil v novo poglavje svoje zgodovine avtomobilov srednjega razreda. Poleg modelov z motorji z notranjim zgorevanjem so zdaj prvič na voljo tudi priključni hibridni električni modeli (PHEV), ki prinašajo večjo prilagodljivost, učinkovitost in udobje za vsakodnevno mobilnost. Nova generacija A5 e-hybrid quattro, ki vključuje limuzino in karavansko različico Avant, je na voljo v dveh stopnjah moči – 220 kW in 270 kW – ter združuje napredno tehnologijo z osupljivim dizajnom.

Srce novih priključnih hibridov je visokonapetostna baterija z zmogljivostjo 25,9 kWh (neto 20,7 kWh), kar pomeni približno 45-odstotno povečanje v primerjavi s prejšnjimi modeli. Ta napredek omogoča električni doseg do 110 kilometrov, kar zadostuje za večino dnevnih poti. Poleg tega je Audi povečal moč polnjenja na izmenični tok (AC) na 11 kW, s čimer se baterija od 0 do 100 odstotkov napolni v zgolj 2,5 ure. Vozila poganjata 2.0 TFSI motor z močjo 185 kW (252 KM) in elektromotor s 105 kW, kar zagotavlja dinamično zmogljivost. Različica z 270 kW pospeši od 0 do 100 km/h v 5,1 sekunde. Različica z 220 kW pa omenjeno doseže v 5,9 sekunde. Največja hitrost obeh je omejena na 250 km/h.

Nova tehnologija regenerativnega zaviranja prav tako prispeva k večji učinkovitosti. Vozniki lahko stopnjo rekuperacije prilagodijo z ročicami na volanu, kar omogoča večji nadzor nad porabo energije. Sistem je zasnovan tako, da v električnem načinu (EV) vozilo čim dlje deluje na elektriko, pri čemer samodejno obnavlja energijo na podlagi navigacijskih podatkov o poti.

Inovativna hibridna tehnologija za vsakdan

Audi z novo oznako »e-hybrid« jasno poudarja napredno hibridno tehnologijo, ki združuje prednosti električnega pogona in motorja z notranjim zgorevanjem. »Povečan električni doseg omogoča našim strankam, da večino vsakodnevnih poti opravijo izključno na elektriko,« je dejal Geoffrey Bouquot, član upravnega odbora za tehnični razvoj pri AUDI AG. »Naša hibridna tehnologija ponuja visoko stopnjo prilagodljivosti za vsakdanje življenje.«

Hibridno upravljanje ponuja dva načina delovanja: EV za izključno električno vožnjo in hibridni način, ki samodejno uravnava delovanje pogona za optimalno učinkovitost. V hibridnem načinu lahko vozniki z digitalnim drsnikom prvič sami določijo želeno raven napolnjenosti baterije, kar omogoča prilagajanje potrebam, na primer za električno vožnjo v mestu. Sistem upošteva podatke o poti in prometu, da zagotovi čim bolj ekonomično rabo energije.

Športen videz in bogata oprema

Družina A5 e-hybrid quattro navdušuje tudi z zunanjim videzom in notranjo opremo. Model z močjo 270 kW je serijsko opremljen s paketom S line, črnim stilskim paketom in zasteklitvijo za zasebnost, kar mu daje dinamičen in športen značaj. Osnovna različica z 220 kW prav tako ponuja visoko raven standardne opreme, vključno s progresivnim krmiljenjem, navigacijo in 18-palčnimi platišči. Notranjost dopolnjuje 3-conska klimatska naprava, ki zagotavlja udobje za vse potnike.

Prostornina prtljažnika pri Avantu znaša 361 litrov, z zloženimi sedeži pa se poveča na 1.306 litrov. Limuzina ponuja od 331 do 1.175 litrov prostora. Vozilo je primerno tudi za vleko, saj zmore zavorne priklopnike do 1.900 kg.

Cenovna dostopnost in razpoložljivost

Cene novih modelov A5 e-hybrid quattro se v Nemčiji začnejo pri 62.500 evrih za limuzino z močjo 220 kW, medtem ko Avant stane od 64.150 evrov. Zmogljivejša različica z 270 kW je na voljo od 70.900 evrov za limuzino in 72.550 evrov za Avant. Naročila v Evropi se odprejo 27. marca 2025, prve dobave pa so načrtovane za april 2025. Proizvodnja poteka v Audijevem obratu v Neckarsulmu.

»Leta 2025 bomo znatno razširili našo ponudbo priključnih hibridov,« je napovedal izvršni direktor Audija Gernot Döllner. Novi A5 e-hybrid predstavlja pomemben korak v tej smeri, saj združuje športnost, udobje in trajnost. Z napredno tehnologijo in prilagodljivostjo želi Audi zadovoljiti potrebe sodobnih voznikov, ki iščejo ravnovesje med zmogljivostjo in okolju prijazno vožnjo. Nova družina A5 tako utrjuje Audijev položaj v srednjem razredu, hkrati pa nakazuje smer razvoja avtomobilske industrije v prihodnje.

Portal24; Foto: Audi AG