Audi načrtuje električnega naslednika Audi R8?
Audi ni bil popolnoma zadovoljen s prodajo svojega modela R8 e-tron iz leta 2015, ki se je prodal v manj kot 100 enotah. Zdi pa se, da podjetje s sedežem v Ingolstadtu še ni pripravljeno opustiti ideje o električnem superšportnem avtomobilu. Leta 2018 je Audi s PB18 e-tron predstavil vizijo visokozmogljivega električnega vozila, čeprav serijska različica ni bila nikoli realizirana.
Pri Audiju so zdaj, kot so sedaj poimenovani, očitno ponovno pripravljeni lotiti brezemisijskega R8, čeprav se tržna izdaja verjetno ne bo zgodila še nekaj let. V intervjuju za Autocar je Oliver Hoffmann, vodja tehničnega razvoja pri Four Rings, namignil na možnost tretje generacije R8. Poudaril je, da je Volkswagnova prihajajoča platforma Scalable Systems Platform (SSP) prilagodljiva za razvoj “ikoničnih avtomobilov – športnih avtomobilov itd.”.
Dela so se že začela
Audi namerava uporabiti določene sisteme ali module iz razvoja SSP za električna visoko zmogljiva vozila. Čeprav Hoffmann ni podal podrobnosti o točnem času lansiranja električnega R8 in/ali TT, je razkril, da se je delo na tem že začelo. Audi po načrtu namerava svoj zadnji novi model z motorjem z notranjim izgorevanjem predstaviti leta 2025, od leta 2026 naprej pa naj bi bila vsa vozila električna.
Preden bodo predstavili električni R8, je Audijeva glavna prioriteta model Q6 e-tron, ki temelji na električni platformi Premium (PPE), razviti skupaj s Porschejem, in naj bi bil lansiran leta 2024. Medtem SSP združuje strojno opremo s platformama MEB in PPE, kar bo služilo kot osnova za do 80 odstotkov električnih avtomobilov skupine VW.
Prvi Audijevi električni avtomobili na platformi SSP se bodo pojavili zgodaj v življenjskem ciklu platforme. Porsche medtem razvija različico SSP Sport za nov paradni SUV, ki bo v drugi polovici desetletja nadomestil model Cayenne.
Porsche in Volkswagen sta razkrila ambicije na področju električnih vozil tudi preko izvršnega direktorja Oliverja Blumeja, ki obljublja “nov koncept vozila” z “impresivno zmogljivostjo” in “novo notranjo izkušnjo” za prihajajoči avtomobil (kodno ime: K1). Poleg tega je Porsche junija predstavil koncept Mission X, ki prikazuje električni hiperšportnik z relativno visokimi možnostmi serijske proizvodnje. Morda bi lahko Audi in Porsche združila moči pri razvoju električnega R8 in Mission X, kar bi bilo smiselno s stroškovnega vidika.