Avatr – premium startup prihaja na evropski trg
Avatr, vodilno podjetje na področju električnih vozil (EV), ki ga podpirajo priznana tehnološka podjetja na Kitajskem, se pripravlja na velik korak – vstop na evropski trg v naslednjih dveh letih, je potrdil izvršni direktor podjetja.
Tan Benhong, izvršni direktor Avatrja, je med obiskom avtomobilskega salona IAA Mobility v Münchnu razkril, da razmišljajo tudi o vzpostavitvi evropske proizvodnje. Lokacija še ni določena.
Avatr je v avtomobilski industriji kot skupno podjetje med državnim proizvajalcem avtomobilov Changan, svetovnim gigantom na področju baterij CATL in tehnološkim velikanom Huawei uveljavljeno ime. Ustanovljeno je bilo kot sodelovanje med Changanom in Niom. Nio pa je leta 2020 svoj delež prenesel na Changan.
Podjetje še ni razkrilo, katere modele namerava ponuditi na evropskem trgu. Benhong dejal: “Moramo videti, kateri modeli so primerni.”
Avatr je obljubil, da bo v štirih letih predstavil kar štiri modele, kar je ambiciozen cilj, saj so začeli s prodajo svojega prvega modela leta 2022.
Konkurenca proizvajalcem kot je BMW
Poudarek podjetja je na premium segmentu in želijo konkurirati uveljavljenim proizvajalcem, kot je BMW.
Njihov drugi model velika električna limuzina 12, znana kot “ena dva,” je bil predstavljen med dogodkom. Ta model in njihov prvi SUV 11 sta bila oblikovana v njihovem studiu v Münchnu.
Avatr 12 deli isto platformo CHN kot 11. Uporablja operacijski sistem HarmonyOS 4.0 in napredni sistem pomoči vozniku ADS 2.0 razvit s strani Huawei. Prav tako bo opremljen z baterijami CATL. Podrobne specifikacije pa bodo razkrite bližje oktobrskemu datumu lansiranja na Kitajskem.
Avatr je nedavno napovedal, da bo eno prvih avtomobilskih podjetij, ki bo uporabljalo CATL-ovo baterijo Shenxing Superfast Charging litij-železov fosfat (LFP), ki naj bi omogočala doseg 400 km s samo 10 minutami polnjenja. Model 11 trenutno uporablja baterijo CATL, ki lahko doda 200 km v 10 minutah polnjenja.
Dizajn Avatr 12 je prepoznaven po odsotnosti zadnjega stekla, ki ga nadomešča kamera za boljšo vidljivost voznika. Ta oblikovna značilnost ni nova, saj je sledil modelu Polestar 4, ki ga je predstavila Geelyjeva hčerinska družba.
Nicolas Guille, vodja zunanjega oblikovanja Avatrja, je pojasnil, da je odstranitev zadnjega stekla omogočila oblikovalcem več svobode in prinesla tehnične in estetske prednosti. To je prineslo tudi večji prostor v prtljažniku in prijetno notranjo svetlobo.
Avatr 12 se po velikosti primerja z vodilnimi premium modeli, kot sta Tesla Model S in Mercedes-Benz EQE, in ima vrsto naprednih funkcij, vključno s 35,4-palčnim “4K Panoramic Widescreen” na osrednjem zaslonu na dotik.
Na obeh koncih armaturne plošče sta nameščena zaslona, ki prikazujeta pogled s stranskih kamer, ki nadomeščajo tradicionalna stranska ogledala.
Avatrjev korak na evropski trg in njihov nenehen razvoj izdelkov kažejo na ambicijo tega kitajskega premium EV startupa, da postane resna konkurenca uveljavljenim proizvajalcem v avtomobilski industriji.
Foto: Avatr