Bizarno obnašanje Lidl Slovenija ob krščanskih praznikih
Lidl Slovenija se ob krščanskih praznikih v Sloveniji obnaša prav bizarno. Kupcem prodaja šunko, pirhe, hren in druge ‘občutke pomladi’, dosledno pa se izogiba omembi Velike noči kljub temu, da so ravno te jedi sestavni del praznovanja tega največjega praznika kristjanov. Naj pri tem omenimo, da Lidl v soseščini (Avstrija, Hrvaška…) s poimenovanjem Božiča in Velike noči nima težav.
Veletrgovec Lidl v Sloveniji vztrajno ignorira krščanske praznike v svoji praznični ponudbi. Ko gre za poimenovanje praznika, seveda. Ne pa, ko gre za promocijo izdelkov, ki kristjanom pomenijo povezavo s prazničnim vzdušjem.
Lidl pred bližnjo Veliko nočjo kupce vabi k nakupom z akcijskimi cenami za ‘občutke pomladi’, med katerimi so na reklamnih prospektih izpostavljeni šunka, pirhi, potica in druge jedi, ki jih v Sloveniji povezujemo z velikonočnimi prazniki.
Čeprav je očitno, da še kako računajo na kristjane kot kupce, so se izognili omembi krščanskega praznika Velike noči. Kakšno mnenje ima tako Lidl o svojih kupcih, si lahko ob tem vsak misli svoje.
Takšen odnos Lidla do krščanstva ni novost. Pred leti so si privoščili brisanje križev s fotografije grških cerkva, ki so krasile embalažo Lidlovih grških jogurtov.
Še ob zadnjem božiču so kupcem ponujali vso možno božično hrano ter svoje reklamne kampanje gradili na božični ikonografiji.
Žal so kupcem namesto veselega Božiča zaželeli nekakšne “sproščene praznike”. Vse skupaj so razložili z argumentom, da skoraj sočasno z božičem praznujemo še dan samostojnosti in enotnosti ter novo leto, zato so vse tri združili v eno voščilo.
Početje slovenskega Lidla je še posebej vpadljivo ob dejstvu, da recimo v sosednjih Avstriji in na Hrvaškem veletrgovec v svojih prazničnih reklamnih sporočilih nima težav s priznavanjem Božiča. Le v Sloveniji so krščanski prazniki očitno prezrti, seveda pa se Lidl ne brani denarja vernikov.
vir in foto Naslovna fotografija: Twitter