BMW Group v 2025 z močno rastjo električnih vozil kljub izzivom
BMW Group je v prvih treh mesecih leta 2025 dosegel stabilne globalne dobave, kljub zahtevnim tržnim razmeram na Kitajskem. S skupno 586.149 prodanimi vozili so dobave v primerjavi z lanskim letom rahlo upadle za 1,4 odstotka. Vendar je skupina dosegla opazno rast v Evropi, kjer so dobave narasle za 6,2 odstotka, in v ZDA, kjer so se povečale za 4 odstotke. Izven Kitajske je BMW Group dosegel skupno rast prodaje v višini 5,9 odstotka, kar kaže na močan zagon v ključnih regijah.
Posebej izstopa uspeh na področju električne mobilnosti, kjer BMW Group nadaljuje z ambiciozno širitvijo. V prvem četrtletju je skupina strankam po vsem svetu dostavila 109.516 popolnoma električnih vozil znamk BMW, MINI in Rolls-Royce, kar predstavlja impresivno rast za 32,4 odstotka v primerjavi z enakim obdobjem lani. Največji skok je bil opazen v Evropi, kjer je prodaja električnih vozil poskočila za kar 64,2 odstotka.
Močan zagon električnih modelov MINI
Blagovna znamka MINI je letos doživela pomemben preboj, zlasti na področju električnih vozil. S skupno 64.626 prodanimi enotami je MINI dosegel 4,1-odstotno rast prodaje. Popolnoma električni modeli so predstavljali 35,3 odstotka celotne prodaje znamke, kar je pomemben dosežek. »Vsak tretji MINI, prodan v Evropi, inRos Royce, je popolnoma električen, na Kitajskem pa je delež električnih modelov še višji – več kot polovica prodanih vozil je električnih,« je poudaril Jochen Goller, član upravnega odbora BMW AG, odgovoren za stranke, blagovne znamke in prodajo. Novi modeli MINI, ki so bili lani prenovljeni, so močno prispevali k temu uspehu in krepijo zaupanje kupcev v znamko.
BMW Group prav tako beleži znatno povečanje naročil za vse pogonske tehnologije, še posebej na domačem nemškem trgu. »Naša tehnološko odprta strategija se je izkazala za uspešno. Naši izdelki navdušujejo kupce po vsem svetu, ne glede na vrsto pogona,« je dodal Goller.
Blagovna znamka BMW in M GmbH z dinamično rastjo
Blagovna znamka BMW je v prvem četrtletju prodala 520.142 vozil, kar je za 2 odstotka manj kot lani, a je zunaj Kitajske dosegla rast v vseh regijah. Prodaja popolnoma električnih vozil BMW je narasla za 9,9 odstotka, skupno pa je bilo dostavljenih 86.449 električnih modelov. Podjetje BMW M GmbH, ki se osredotoča na visokozmogljive avtomobile, je prav tako doseglo uspeh z 5-odstotno rastjo in skupno 50.494 prodanimi vozili. Modela BMW M5 in M3 sta bila še posebej priljubljena, saj sta povpraševanje požela v vseh regijah.
Rolls-Royce je v istem obdobju dostavil 1.381 vozil, kar je za 9,4 odstotka manj kot lani, medtem ko je BMW Motorrad prodal 44.609 motornih koles in skuterjev, kar predstavlja 3,9-odstoten upad.
BMW Group se približuje dvema velikima mejnikoma v letu 2025: skupno tri milijone elektrificiranih vozil (popolnoma električnih in priključno-hibridnih) na cestah od uvedbe modelov BMW i3 in i8 ter 1,5 milijona popolnoma električnih vozil, dostavljenih strankam.
Portal24; Foto: BMW Group (BMW press)