Tekma med nemškima avtomobilskima gigantoma se nadaljuje z jasnim zmagovalcem pomladi. BMW je v drugem četrtletju letošnjega leta prodal kar 550.693 vozil, kar je skoraj 100.000 več kot njegov dolgoletni rival Mercedes-Benz.
Po zadnjih objavljenih številkah so pri Mercedesu zabeležili prodajo 453.700 vozil, kar pomeni devetodstotni padec v primerjavi z enakim obdobjem lani. V igri prestiža in inovacij je BMW tokrat očitno potegnil daljši konec.
V prvi polovici leta 2025 je BMW po vsem svetu dostavil skupno 1.070.814 vozil. Rast so zabeležili v večini regij zunaj Kitajske, izstopajo pa rezultati v Evropi in na Bližnjem vzhodu. Mercedes-Benz je v istem obdobju dosegel približno 900.000 prodanih enot.
Čeprav številke govorijo same zase, je razlika v pristopu k elektrifikaciji tista, ki dodatno potrjuje trenutno prednost bavarske znamke.
Elektrika v ospredju: BMW prehiteva
BMW-jeva elektrificirana vozila – torej električni in priključno-hibridni modeli – so v prvi polovici leta dosegla skupno 272.402 enoti, kar pomeni 6,5-odstotno rast. Posebej izstopajo priključni hibridi, kjer je bilo prodanih kar 98.339 vozil, kar pomeni skoraj 29-odstotni skok.
Mercedes-Benz je objavil zgolj številke za povsem električne modele, ki so v prvi polovici leta dosegle 75.700 prodanih vozil. Gre za soliden rezultat, a razkorak v skupni strategiji elektrifikacije je opazen.
Čeprav je BMW prevladal po obsegu prodaje, Mercedes-Benz ostaja močan igralec v premijskem razredu. Posebej prepričljiva rast je zabeležena pri športnih modelih Mercedes-AMG (+19 %) in ikoničnem terencu razreda G (+56 %). Na Kitajskem proizvajalec iz Stuttgarta še vedno drži vodilni položaj v luksuznem segmentu.
M in AMG ostajata v odlični formi
Tudi športna oddelka obeh znamk ne počivata. BMW M je v prvi polovici leta presegel mejo 100.000 prodanih vozil, kar je najboljši polletni rezultat v zgodovini znamke (+6,5 %). Na drugi strani je Mercedes-AMG dosegel 19-odstotno rast, kar nakazuje, da tudi navdušenci nad zmogljivostmi še naprej zaupajo obema znamkama.
Medtem ko pri Mercedesu veliko stavijo na novega CLA in na prodajno uspešnega športnega terenca GLC, BMW še naprej temelji na preverjenih adutih – serijah 3 in 5 ter modelu X3, ki ostajajo med najbolje prodajanimi modeli v svojem segmentu.
Čeprav Audijevi rezultati za zdaj še niso znani, je jasno, da boj za vrh med tradicionalnimi tekmeci ostaja napet – z rahlim nagibom tehtnice v prid Bavarcem.
Foto: BMW Group
