Boljše erekcije in intenzivnejši orgazem

ByAna Koren

27. januarja, 2023 ,

Moški, ki počnejo to, imajo boljše erekcije in intenzivnejše orgazme

Seks ni samo zabava. Dobro spolno življenje je zdravo. Vsak orgazem sprošča poplavo hormona oksitocina, ki izboljša naše razpoloženje, redni spolni odnosi lahko izboljšajo zdravje srca, zmanjšajo stres in depresijo.

Prav tako orgazmi izboljšajo samozavest in nam pomagajo bolje spati. Crkljanje pod rjuham pomaga, da se počutimo blizu partnerja in izboljša občutek intimnosti. Kako do najboljšega seksa v življenju, razkrivamo v 12 nasvetih.

Komunikacija

Pari, ki se pogovarjajo o svojih željah, imajo boljši seks in bolj zdrav odnos, razkriva raziskava. Povejte partnerju, kaj vam je všeč in kaj ne. Delite svoje najbolj intimne fantazije in želje. Če ste preveč sramežljivi, da bi te misli povedali na glas, jih zapišite in naj vam jih prebere vaš partner.

Raznolikost

Popestrite svoje spolno življenje s premikanjem meja v paru. Poigrajte se s predigro. Dotaknite se na nove načine. Preizkusite različne spolne položaje, da vidite, kateri vam prinaša največ užitka.

Oblecite se v kostume in igrajte različne vloge (medicinska sestra-zdravnik, kavboji). Iz postelje se pomaknite na tla, v kopalnico ali na kuhinjski pult. Skupaj si oglejte si porno film. Uporabljajte spolne igrače, kot so vibratorji.

Načrtujte

Ne glede na to, kako zelo si želite seksati, vas lahko natrpan urnik ovira. Zato si v koledarju zapišite čas za seks, tako kot druge pomembne datume. Potem je manj verjetno, da ga boste preskočili.

Če določite dan ali datum, imate čas za pripravo in nekaj, česar se lahko veselite. Rezervirajte seks tako pogosto, kot je realno – naj bo to enkrat na teden ali vsak drugi dan. Izberite čas, ko veste, da ne boste utrujeni ali raztreseni

https://portal24.si/za-moske-ce-to-obvladate-ste-mojster-oralnega-seksa/

Telovadite

Vadba poveča vzdržljivost v postelji. Z vadbo tudi krepimo in oblikujemo telo, kar izboljšuje samopodobo in se tako počutite seksi. Običajno se svetuje 150 minut aerobne dejavnosti in dva dni vadbe za moč na teden.

Upočasnite

Čas za seks je del našega dneva, s katerim se ne smemo prenagliti. Ne skoparite s predigro. Te dodatne minute, ki jih porabite za dotikanje in poljubljanje, vam pomagajo, da se navdušite in naredi seks bolj prijeten. Ko boste upočasnili tempo, boste več časa preživeli s partnerjem, kar je dobro za odnos.

Namažite

Žensko telo se vlaži po naravni poti, a včasih je to malo težje. Hormonske spremembe med menopavzo lahko povzročijo suhost nožnice, kar povzroča bolečino med spolnim odnosom.

Lubrikanti na vodni osnovi so najvarnejša rešitev in dobro delujejo s kondomi. Po drugi strani pa lubrikanti na osnovi silikona pri analnem seksu manj dražijo.

Bodite prijazni

Ni nujno, da se vsako romantično srečanje konča s seksom. S partnerjem lahko najdeta zadovoljstvo na številne druge načine. Skupaj se okopajte ali si privoščite čutno masažo. Pripeljite drug drugega do orgazma z masturbacijo. Naučite se, kako radi se vas dotikajo. Ali pa se samo crkljajte.

Vzdušje

Seks je močno sredstvo za lajšanje stresa, vendar je težko, ko ste v krčih, zaskrbljeni ali imate slab dan. Po napornem dnevu naredita skupaj nekaj pomirjujočega, da se sprostita. Poslušajte sproščujočo glasbo, skupaj pripravite večerjo, pripravite kopel ali si vzemite čas za globoko dihanje in meditacijo.

Raziskave kažejo, da meditacija čuječnosti pomaga ženskam, da se med seksom počutijo bolj udobno s svojim telesom.

Nočni pobeg

Včasih moramo svoje spolno življenje oživiti s spremembo okolja. Skupno potovanje je lahko idealno za obujanje romantike in strasti. In sploh ni treba, da je daleč.

Izključite mobilne telefone in se osredotočite drug na drugega. Za dodaten sijaj se pretvarjajte, da ste novi na zmenkih ali da ste neznanca, ki sta se slučajno srečala. Zapeljite drug drugega.

Ko ne seksate, spoznajte Kegla

Keglove vaje krepijo mišice medeničnega dna, ki podpirajo mehur, sproščajo pa tudi nožnico, da je seks udobnejši, izboljšajo pretok krvi v tem predelu in olajšajo doseganje orgazma. Če želite narediti te preproste vaje, samo napnite in sprostite mišice, ki jih uporabljate za zadrževanje urina.

In niso samo za ženske. Moški, ki izvajajo Keglove vaje, imajo boljše erekcije in intenzivnejše orgazme.

Obiščite svojega zdravnika

Včasih je rešitev za boljši seks pri zdravniku. Nekatera zdravila, kot so antidepresivi in ​​na primer zdravila za krvni tlak, lahko zmanjšajo vaš spolni nagon. Težava je lahko tudi zdravstveno stanje, kot so bolezni srca, suha nožnica, multipla skleroza ali depresija.

Obiščite zdravnika in se pogovorite o tem, ali zdravstvene težave vplivajo na vaše spolno življenje. Bodite iskreni s svojim zdravnikom, da boste lahko našli pravi odgovor.

Pogovorite se s spolnim terapevtom

Seksualni terapevt je oseba, ki bo videla, če vas v spalnici kaj moti. Terapevti so psihologi ali psihiatri, ki lahko rešujejo težave, kot so pomanjkanje poželenja, težave z erekcijo ali težave z doseganjem orgazma. S terapevtom se lahko srečate sami ali s partnerjem.

Osem napak, ki jih moški najpogosteje delajo v spalnici

Po mnenju strokovnjakov za spolnost, odprava teh napak zagotovo izboljša spolno življenje in zadovoljstvo partnerja.

Pri seksu ima vsak edinstvene želje, potrebe in najljubše položaje. Vendar po mnenju strokovnjakov za spolnost obstaja osem pogostih moških napak, ki lahko uničijo spolnost. Od pomanjkanja erotike, zanemarjanja klitorisa do hitenja… več tukaj.

vir Foto: Pexels