Site icon Portal24

CUPRA predstavila Tindayo in potrdila prihod električnega Ravala

Razstavni avtomobil CUPRA Tindaya [Foto: Seat/Cupra media center]

Na avtomobilskem salonu IAA Mobility 2025 v Münchnu je CUPRA predstavila razstavni avtomobil Tindaya, ekskluzivne izdaje Tribe Editions in razkrila načrte za svetovno premiero svojega novega električnega mestnega modela Raval, ki bo marca 2026 potekala v Barceloni. Znamka, ki se pozicionira kot izzivalec v avtomobilskem svetu, poleg tega preučuje širitev na nove trge, med drugim na Bližnji vzhod.

Ob oblikovalskih novostih je CUPRA v Münchnu predstavila tudi svojo oblikovalsko hišo s premiero kolekcije prtljage Harper Collective x CUPRA, ki dopolnjuje koncept celostne izkušnje znamke.

V središču pozornosti je bil razstavni avtomobil CUPRA Tindaya, ki predstavlja oblikovalski jezik prihodnosti znamke. Model je zasnovan kot manifest povezanosti med voznikom in vozilom, z radikalnim poudarkom na čustvih vožnje.

„Razstavni avtomobil CUPRA Tindaya ni sanje, niti ambicija. To je naša izjava CUPRA in postala bo resničnost,“ je dejal Markus Haupt, vršilec dolžnosti izvršnega direktorja znamke. „Medtem ko se mnogi oddaljujejo od voznika, mi podvojimo poudarek na tistem, kar je najpomembnejše – povezanosti za volanom. Naš poudarek bo vedno na čustvih vožnje.“

Oblikovanje Tindaye izhaja iz preprostega, a izrazitega koncepta „brez voznika ni CUPRE“. Zunanjost in notranjost sledi dramatičnemu značaju, vozniška izkušnja pa je postavljena v ospredje kot ključni element prihodnosti znamke.

Globalna širitev: vstop na Bližnji vzhod?

Poleg oblikovalskih inovacij je CUPRA predstavila tudi strateške ambicije na področju globalizacije. Po odprtju mestnih garaž na Dunaju in v Manchestru v letu 2025, s čimer se je število lokacij po svetu povečalo na 12, znamka zdaj preučuje možnosti širitve na Bližnji vzhod.

„Z velikim veseljem sporočam, da preučujemo potencialni vstop znamke CUPRA na trg Bližnjega vzhoda,“ je povedal Sven Schuwirth, podpredsednik prodaje, trženja in poprodaje pri CUPRA. „To ponuja CUPRI edinstveno priložnost – precej blizu Evrope in je eno najhitreje rastočih gospodarstev na svetu.“

CUPRA Tribe Editions: uporništvo in trajnost

V Münchnu so bile predstavljene tudi ekskluzivne izdaje Tribe Editions za modele Formentor, Leon, Leon Sportstourer in Terramar. Gre za posebno kolekcijo, ki združuje uporniški značaj znamke s trajnostnimi inovacijami.

Izdaje Tribe prinašajo novo barvo zunanjosti v matiranem odtenku mangana ter številne trajnostne rešitve. Med njimi so tehnologija 3D-pletenja za školjkaste sedeže, barve na biološki osnovi za elemente armaturne plošče in prezračevalne odprtine ter nova platišča iz lahke litine z 20-odstotnim deležem recikliranega materiala.

CUPRA s tem ponuja kupcem možnost individualizacije, ki presega klasične pakete opreme, in nagovarja tiste, ki cenijo izrazit dizajn ter odgovoren pristop k trajnosti.

CUPRA Raval: premiera v Barceloni marca 2026

Med dogodki pred uradnim odprtjem sejma IAA je CUPRA razkrila tudi kamuflažno različico svojega prihajajočega modela Raval. Električni mestni avtomobil, dolg štiri metre, bo svojo svetovno premiero doživel marca 2026 v Barceloni, kmalu zatem pa tudi tržno predstavitev.

Raval temelji na Volkswagnovi platformi MEB+ in ima pogon na sprednji kolesi. Njegova zasnova združuje športni DNK znamke z vsakodnevno uporabnostjo mestnega vozila. Podvozje je spuščeno za 15 milimetrov, posebej nastavljeno vzmetenje in progresivno krmiljenje pa zagotavljata okretnost.

Vrh ponudbe predstavlja različica Raval VZ s 166 kW, športnim vzmetenjem DCC, načinom ESC OFF, 19-palčnimi platišči s širšimi pnevmatikami in elektronskim diferencialom VAQ. Model VZ je zasnovan za voznike, ki želijo izrazito športno izkušnjo tudi v mestnem avtomobilu.

CUPRA ob tem poudarja, da je Raval razviti tako, da „kljubuje pričakovanjem“ in združuje tri ključne elemente znamke: osupljiv dizajn, elektrizirajočo zmogljivost in čustveno vožnjo.

CUPRA Design House: prtljaga in nova dišava

Ob premierah vozil je bila na IAA Mobility predstavljena tudi nova dimenzija znamke – CUPRA Design House, ki je v Münchnu prvič pokazala kolekcijo prtljage Harper Collective x CUPRA. Ob tem je odprti prostor CUPRA napolnila tudi nova dišava, zasnovana kot del identitete blagovne znamke.

S tem CUPRA širi svojo prepoznavnost tudi onkraj avtomobilskega sveta in gradi celovit lifestyle, ki ga ponuja svojim kupcem.

Anja Kadič

Foto: Seat/Cupra media center

Exit mobile version