Družba Delta izgubila 1.000 kosov prtljage. Odziv letalske družbe je bil genialen.

Priprava ustvarjalne rešitve je najmanj, kar so lahko storili.

Če ste v zadnjem času veliko leteli, veste, da je bilo vse skupaj nekoliko kaotično. Deloma je to posledica dejstva, da je veliko ljudi spet začelo potovati po obdobju prisilnega kovid mirovanja. Hkrati pa se letalske družbe in letališča, zaradi različnih razlogov, soočajo s pomanjkanjem osebja in odpovedmi letov.

Najboljši primer je londonsko letališče Heathrow. Že zdaj je eno najbolj obremenjenih mednarodnih letališč na svetu, ki se sooča s povečanim številom potnikov in pomanjkanjem delavcev. Zaradi tega na tisoče ljudi zapusti letališče, njihove prtljage pa ostanejo na letališču. 

Takšne težave seveda pogosto zahtevajo ustvarjalne rešitve. To ne velja le za letalske družbe, temveč za vsa podjetja. Tudi če ne prevažate na tisoče ljudi in njihove prtljage med državami in časovnimi pasovi, morate biti pri reševanju težav svojih strank včasih iznajdljivi.

Ponedeljkov pripetljaj v Londonu

Prejšnji ponedeljek so na letališču Heathrow poskušal obvladati kaos z omejevanjem zmogljivosti letalskih prevoznikov. Zaradi tega so odpovedani kar nekaj letov. V enem primeru je, po navedbah družbe Delta, zaradi tega na letališču ostalo približno tisoč kosov prtljage. Potniki so bili premeščeni na druge lete, vendar je njihova prtljaga ostala na letališču.

Dokler se družbi Delta ni porodila odlična zamisel.

Z odpovedanim letom ni bilo mogoče prepeljati nobenega potnika, vendar to ni pomenilo, da ni bilo mogoče prepeljati njihove prtljage nazaj v ZDA. Zato je družba Delta na letalo Airbus A330 naložila teh tisoč kosov prtljage in jih prepeljala v Detroit. Od tam so jih lahko prepeljali tja, kamor so potniki prispeli.

Vse letalske družbe so poskušale nekako delovati z veliko količino potnikov in premalo osebja. Večina ameriških letalskih prevoznikov je na primer skrajšala svoje vozne rede. Vendar to ni ustavilo vala odpovedanih letov. Vse skupaj je vodilo do prezasedenih letov, na katerih je več potnikov kupilo karto, kot pa je razpoložljivih sedežev.

Pred nekaj tedni je bila naša družina na letu iz Grand Rapidsa v Minneapolis, je zapisal poročevalec za Inc. Delta je potnikom ponujala 10.000 dolarjev, če bi se odpovedali sedežem, ker je bil let prenapolnjen. 

Podobno se zdi tudi potovanje omenjenih tisoč kosov prtljage čez ocean, na sicer praznem letalu, da bi jih lahko združili z njihovimi lastniki. Če smo pošteni, se je letalo moralo vrniti v Detroit ne glede na to ali je napoljeno s potniki ali ne. Če let prekličete, ko vam letališče ne dovoli več prevažati potnikov, to še ne pomeni, da letalo ni potrebno za prevoz drugih potnikov v druga mesta.

Nalaganje prtljage, ki je ostala na letalu zaradi operativnega kaosa na letališču Heathrow, je precej ustvarjalna rešitev za sicer hudo težavo.

Odziv glavnega izvršnega direktorja Eda Bastiana

Imeli smo ločen čarter za vračanje prtljage strankam, ki so obtičale zaradi težav na evropskih letališčih. To smo storili na lastno pest, da bi se naše stranke družbe Delta čim prej ponovno srečale s svojimi prtljagami.

Edina stvar, ki me moti, je, da je sicer super, da je Delta vrnila torbe na svoj račun. A če sem iskren, bi morala letalska družba storiti prav to, zapiše poročevalec portala Inc. Potniki so plačali za vozovnico iz Londona do nekega drugega kraja in upravičeno pričakujejo, da bo njihova prtljaga potovala enako daleč. Če ne, je to slaba izkušnja. 

Če pridete na pomemben sestanek v Detroit, Pariz, Miami ali Lizbono in ugotovite, da vsa vaša oblačila še vedno ležijo v prostoru za prtljago na letališču Heathrow, boste seveda nezadovoljni. Vseeno vam bo, kaj se je zgodilo, veste le, da boste morali kupiti novo obleko. Takrat vas ne skrbi, kako vam bo letalska družba priskrbela prtljago, ampak samo to, da jo bo prinesla.

Nauk zgdobe

To je lahko nauk za vsako podjetje. Če imajo vaše stranke slabo izkušnjo, to morda ni vaša krivda, vendar je še vedno vaš problem. Na izbiro imate, da krivdo prenesete na tistega, ki je morda povzročil težavo, ali pa jo preprosto rešite. Vaših strank ne zanima, zakaj je šlo vse narobe, ampak računajo na to, da boste naredili nekaj, kar bo zadevo popravilo.

Vir: Inc.

Komentar: