DS Automobiles je začel obsežno oglaševalsko kampanjo „Ukradi središče žarkov“, ki spremlja začetek prodaje novega modela DS št. 4. Kot so pojasnili, gre za „ključni trenutek v razvoju znamke, ki v 18 mesecih predstavlja tri nove modele“. Ob DS št. 8 in prihajajočem modelu bo DS št. 4 pomemben del prenovljene ponudbe.
„Z modelom DS št. 4 znamka izpostavlja svoje strokovno znanje v osrčju strateškega segmenta: eleganco, udobje in večenergijske tehnologije,“ so poudarili v družbi. Gre za 100-odstotno električno, priključnohibridno in samopolnilno hibridno izvedbo, s katero želi francoski proizvajalec nagovoriti različne ciljne skupine.
Oblikovna zasnova DS št. 4 nadaljuje smernice modela DS 4, ki je bil leta 2022 izbran za najlepši avto leta. Avtomobil se predstavlja z večjo masko hladilnika in svetlobnim podpisom, ki ga navdihuje koncept DS E-Tense Performance. Kot so navedli, „svetlobni snop od odbijača do logotipa DS poudarja avantgardni značaj vozila“.
V središču oglaševalske kampanje je 30-sekundni televizijski film, ki ga je producirala agencija Bleu Désert. Zgodba se začne ob zori v Parizu, kjer odsevi svetlobe z Eifflovega stolpa razkrivajo linije avtomobila. „V tem baletu svetlobe DS št. 4 zasveti z edinstveno avro,“ so pojasnili v podjetju. Oglas spremlja glasba Guillaumea Alrica, znanega kot Enfant Sauvage iz dua The Blaze.
Film se zaključi s sporočilom: „Novi DS št. 4 krade pozornost.“
Vsestranska ponudba pogonskih sklopov
Model DS št. 4 bo na voljo v treh različicah. Električna izvedba DS N°4 E-Tense doseže do 450 kilometrov po standardu WLTP. Opremljena je z baterijo 58,3 kWh in motorjem s 213 konjskimi močmi ter 343 Nm navora. „Hitro polnjenje z močjo 120 kW omogoča, da se baterija napolni od 20 do 80 odstotkov v le 30 minutah,“ so pojasnili in dodali, da se v 11 minutah lahko pridobi do 100 kilometrov dosega.
Priključnohibridna različica nudi do 81 kilometrov vožnje zgolj na elektriko. Skupna moč znaša 225 KM, pospešek do 100 km/h pa traja 7,4 sekunde, kar je nekoliko hitreje kot pri predhodniku.
Tretja izvedba, hibridna različica brez priklopa, ponuja kombinirano moč 145 KM. „Do polovice mestne vožnje je mogoče opraviti v 100-odstotno električnem načinu,“ so poudarili pri DS Automobiles.
Notranjost z izrazitim francoskim podpisom
V notranjosti DS št. 4 stavijo na prefinjenost. Med poudarki so usnjeni sedeži Nappa Criollo Brown s šivi v obliki paščka za uro, vložki iz lesa Brown Ash in značilen biserni šiv. Na voljo so tudi tkanine Pallas ter Alcantara pri različici Etoile. „Gre za detajle, ki vozilo postavljajo med premium ponudbo v svojem segmentu,“ so navedli v družbi.
Tehnološki del dopolnjujejo žarometi DS Matrix LED Vision, ki v višjih specifikacijah omogočajo matrično osvetlitev s smerno funkcionalnostjo. To naj bi zagotavljalo vrhunsko vidljivost in večje udobje pri vožnji ponoči.
Kampanja na televiziji, spletu in radiu
Oglaševalska akcija bo zajela vse glavne medije. Oglasni film bo predvajan na nacionalnih televizijskih programih od 1. oktobra, na spletnih platformah pa že od 30. septembra. Vzporedno bo potekala digitalna kampanja na družbenih omrežjih in večjih medijskih straneh.
„Slogan kampanje ‘Kaj če se pustite presenetiti?’ bo spremljal tudi radijske in tiskovne oglase,“ so sporočili iz DS Automobiles. Ob tem bo blagovna znamka stavila tudi na podporo 170 prodajnih mest DS Stores po vsej Franciji.
Dnevi DS Experience s testnimi vožnjami
Od 10. do 12. oktobra bodo v Franciji organizirani dnevi DS Experience. V tem času bodo javnosti omogočili testne vožnje novega modela. „Na voljo bodo vse tri različice DS št. 4, obiskovalci pa bodo lahko pridobili tudi individualne ponudbe,“ so pojasnili.
Za zasebne kupce bo hibridna različica DS št. 4 Pallas na voljo že od 365 evrov mesečno pri dolgoročnem najemu za 36 mesecev oziroma 30.000 kilometrov. Podjetja bodo lahko izkoristila poslovne različice Business Line, pri električnih izvedbah pa tudi davčne ugodnosti.
Kupci bodo ob tem deležni premium garancije DS Serenity, ki vključuje do osem let ali 160.000 kilometrov, 24-urno pomoč na cesti v 47 državah ter nadomestno vozilo.
„Z dogodkom DS Experience želimo ljudem omogočiti, da iz prve roke začutijo udobje in tehnologijo novega modela,“ so poudarili pri znamki.
Foto: DS Automobiles
