Evropa za lastnike priključnih hibridov uvaja rigorozne spremembe, v mesto le še na elektriko?
Da bi naredili konec “zlorabi” priključnih hibridov, namerava Evropa uvesti Geofencing in lastnike prisiliti v vožnjo na elektriko.
Do leta 2030 bo vsaj 36 mest imelo območja brez emisij. Največ jih je v Evropi, med njimi so zagotovo Berlin, Pariz in Rim, kar pomeni, da bo v te cone mogoče vstopiti le z elektriko. Prav zato naj bi priključni hibridi v prihodnosti prejeli sistem samodejnega preklopa na električno delovanje glede na položaj, na katerem se nahaja. E-drive cona je v Evropi vse pogostejša in ta sistem, ki ga novi Range Rover že ima, bi lahko postal pogoj.
Ukrepi so zelo radikalni, tako da bi sistem lahko ustavil vozilo, potem ko bi voznika opozoril, da vstopa v brezemisijsko območje s premalo napolnjeno baterijo. To bi omogočila t.i Geofencing, v okviru norme Euro7 pa bi nosil oznako 7G.
Pri Toyoti menijo, da ta ukrep ne bo prizadel le tistih modelov, ki želijo klasifikacijo 7G, ampak vse na trgu. Japonski gigant tovrsten sistem že preizkuša na Japonskem, na Lexusu NX.
Splošno znano je, da številni uporabniki priključnih hibridov potenciala hibridnega pogona ne izkoriščajo v zadostni meri. Redko polnijo baterije, zato se na koncu vozijo z avtomobilom z balastom, ki včasih porabi več kot enakovredno vozilo na fosilna goriva.
S tem sistemom bi vsaj v posebnih eko mestnih conah naredili konecmalomarnim uporabnikom. Spomnimo, Euro7 stopi v veljavo 1. januarja 2025.
vir Foto: Pexels
Ne spreglejte…
Nemške sanje o električnih avtomobilih so v težavah
Nemške sanje o električnih avtomobilih so v težavah. Optimistični cilj vlade, da bo do konca desetletja na cestah 15 milijonov električnih vozil, se zdi nedosegljiv, pravijo raziskovalci.
Berlin se je pred enim letom zavezal, da bo imel do leta 2030 15 milijonov vozil z baterijskimi vgrajenimi baterijami. Zadanega cilja verjetno ne bo dosegel., Vsaj glede na strokovnjake, ki opozarjajo, da bodo zmanjšane subvencije in ozka grla v proizvodnji upočasnili prodajo… več tukaj.