Ferrari vstopa v električno dobo: Prvi električni avtomobil že naslednje leto
Ferrari, priznani proizvajalec luksuznih športnih avtomobilov, je konec leta 2019 napovedal svoj prvi električni avtomobil, ki naj bi na trg prišel sredi tega desetletja. Sprva načrtovana uvedba je bila kasneje prestavljena na april 2021. Izvršni direktor podjetja John Elkann je takrat izjavil, da bo avtomobil izdelan do leta 2025. Kljub zamikom pa je električni Ferrari še vedno na pravi poti za uradni prvenec konec naslednjega leta.
Medtem ko Ferrari z veliko mero skrivnosti pripravlja svoj prvi električni model, se zdi, da so ga morda prvič opazili na testiranju. Nenavadno preoblečen testni model, ki ga je zaznal Derek Cornelissen, je videti kot velika kombilimuzina. Vozilo, opaženo v Maranellu, nosi karoserijo Maserati Levante, a s spremenjenimi žarometi, ki spominjajo na Ferrari Roma. Prav tako so opazna novo oblikovana kolesa.
Kljub preobleki vozilo ni ušlo očem opazovalcev, ki so na družbenih omrežjih z velikim zanimanjem spremljali razvoj dogodkov. Reakcije so bile mešane: “Prosim, reci mi, da je to šala,” in “Videti je kot Ford Focus,” so le nekateri komentarji, medtem ko so drugi menili, da bi Enzo Ferrari, ustanovitelj podjetja, obračal v grobu ob pogledu na testni model. Opazovalci so hitro opazili, da so štiri izpušne cevi na zadnjem odbijaču ponarejene, kar kaže na električno naravo vozila.
Pristen zvok
Ferrari je obljubil, da bo njihov prvi električni avtomobil imel “pristen” zvok, kar še vedno ostaja skrivnost. Avtomobil naj bi bil po poročanju Reutersa ocenjen na več kot 500.000 evrov, čeprav izvršni direktor Benedetto Vigna te novice ni želel potrditi. Prav tako je zavrnil ugibanja, da bo nova tovarna v Maranellu, kjer bo električni Ferrari izdelan, povečala letno proizvodnjo s trenutnih 14.000 na 20.000 vozil.
Čeprav Ferrari vstopa v električno dobo, ostaja zvest svoji tradiciji z V12 motorji. Vodja trženja izdelkov, Emanuele Carando, je dejal, da bo dvanajstvaljni motor ostal v proizvodnji, dokler ne bo prepovedan. Italijanska znamka predvideva, da bodo do leta 2030 avtomobili s čistimi motorji ICE predstavljali le 20 odstotkov letne prodaje, medtem ko bodo priključni hibridi in čisti električni avtomobili predstavljali preostalih 80 odstotkov.
Medtem naj bi prvo električno vozilo v letu 2026 predstavljalo pet odstotkov vseh dobav, Ferrari pa naj bi že delal na drugem električnem modelu, ki je v zgodnji fazi razvoja. Ferrarijev vstop v električno ero je tako dobro na poti, kljub negotovostim in izzivom, s katerimi se podjetje sooča.
[Vir: IndexHr]; Portal24; Foto: Pixabay