Fiat je predstavil prenovljeno družino modelov Panda, ki bo za modelno leto 2026 prinesla svež pristop, poenoteno ponudbo in več trajnostnih rešitev. V podjetju so poudarili, da prenova vključuje tako model Grande Panda kot manjšo Pandino, ki „utelešata dva dopolnjujoča se izraza znamke“.
„S posodobitvijo za modelni letnik 2026 postaja družina Panda bolj vključujoča kot kdaj koli prej,“ so navedli pri Fiatu in dodali, da bo ponudba zdaj „vključila celotno paleto pogonskih sklopov – hibridni, 100-odstotno električni in bencinski pogon za Grande Pando ter hibridni za Pandino“.
Modela bosta kupcem na voljo v treh paketih opreme – POP, ICON in LA PRIMA, kar po navedbah proizvajalca „zagotavlja dostopnost in enotno logiko izbire v celotni ponudbi“.
Večja različica družine, Grande Panda, predstavlja po besedah Fiata „temelj nove globalne družine vozil“. Model naj bi bil zasnovan za širok krog kupcev, saj „uteleša duha italijanske znamke in ponuja pametne, vključujoče rešitve za svetovno občinstvo“.
Grande Panda bo v Evropi na voljo v začetku oktobra, prvič tudi v bencinski različici, kar pomeni širitev na trge z volanom na desni strani. Na voljo bodo vsi trije paketi opreme, od osnovnega POP do vrhunskega LA PRIMA.
V Fiatu so pojasnili, da POP ponuja „preprostost in praktičnost za vsakodnevno mobilnost“, saj vključuje ročno klimatsko napravo, 10-palčni digitalni zaslon ter celoten paket sistemov za pomoč vozniku (ADAS).
Oprema ICON naj bi bila „srce ponudbe“, saj združuje LED-osvetlitev, črno lakirana ogledala, 10,25-palčni zaslon na dotik z brezžičnim zrcaljenjem in šest zvočnikov. Najvišja stopnja LA PRIMA pa prinaša 17-palčna aluminijasta platišča, navigacijo, brezžično polnjenje, kamero za vzvratno vožnjo in „prefinjeno notranjost z oblazinjenjem iz blaga in armaturno ploščo Bambox“, so še dodali.
Pandina kot mestni simbol
Manjši model Pandina ostaja zvest svojim koreninam. Fiat jo opisuje kot „najbolj okreten, vsestranski in ljubki avtomobil za mesto – in širše“. Kot izhodiščni model znamke predstavlja cenovno dostopno rešitev za urbano mobilnost.
„Pandina nadaljuje svojo evolucijo kot dopolnilo večji Grande Pandi,“ so pojasnili pri Fiatu. Vsa vozila bodo imela na tretjem oknu natisnjeno ime Pandina, različica Cross pa bo izstopala z dodatnimi zunanjimi poudarki, oznakami na sedežih in stranskih letvah.
Pandina bo na voljo izključno s hibridnim motorjem, prav tako v treh paketih opreme. POP cilja na uporabnike, ki cenijo osnovno funkcionalnost, ICON prinaša več udobja in povezljivosti, različica CROSS pa naj bi bila „najdrznejša interpretacija Pandine“.
Varnost je skupni imenovalec vseh izvedb, saj bodo opremljene s sistemi, kot so prepoznavanje prometnih znakov, pomoč pri ohranjanju voznega pasu, avtonomno zaviranje v sili in zaznavanje utrujenosti voznika.
Povezava s projektom (RED)
Ob prenovi Fiat nadaljuje tudi sodelovanje z organizacijo (RED), ki letos praznuje četrto obletnico partnerstva z italijanskim proizvajalcem.
„Vsaka Grande Panda in Pandina, naročena v rdeči barvni kombinaciji, bo imela na obeh B-stebričkih dve značilni oznaki (RED),“ so poudarili v izjavi. S tem Fiat po lastnih besedah „krepi neomajno zavezanost boju proti globalnim zdravstvenim izrednim razmeram skupaj z zaupanja vrednim partnerjem“.
Pri Fiatu so dodali, da prenova družine Panda „ne pomeni le estetske spremembe, temveč popolno uskladitev med tehnologijo, povezljivostjo in trajnostjo“, kar naj bi zaznamovalo novo poglavje v zgodbi enega najbolj prepoznavnih modelov znamke.
Foto: Fiat/Stellantis media