H&M oživlja vadbe VHS Jane Fonda
Pred štiridesetimi leti je Jane Fonda na VHS kasetah objavila svojo “zloglasno” globalno kampanjo za fitnes. Danes je ikona združila moči s podjetjem H&M in priznano koreografom JaQuel Knight ter pripravila kampanjo. Z njo želi druge ponovno usmeriti k zdravemu življenjskemu slogu.
H&M Move, povsem nova blagovna znamka, želi s funkcionalnimi in hkrati elegantnimi oblačili ter vključujočim pristopom k aktivnemu življenju, narediti telesno aktivnost dostopnejšo. V bistvu vam ni treba biti pretirano športno aktivni. Dovolj je vsakršno gibanje!
H&M Move ima res nekaj za vsakogar. Od kompletov vetrovk v barvi mete do zelo trendovskih oblačil z izrezi. Poleg tega ne izprazni celotne vaše denarnice. Hvala bogu!
Pri novi seriji so pomembni inovativni materiali, razdeljeni v štiri kategorije. DryMove, ShapeMove, SoftMove in StormMove. Vse kategorije jasno opisujejo edinstvene elemente učinkovitosti različnih modelov.
DryMove na primer uporablja tehnologijo za odvajanje vlage, da se med vadbo ne znojite. ShapeMove zagotavlja dodatno podporo in pri dvigovanju in raztezanju zagotavlja prekirvnost. Sistem SoftMove zagotavlja udobje. Sistem StormMove pa ščiti pred vetrom in dežjem. Precej kul, kajne?
Nova kolekcija je del poslanstva, ki želi spodbuditi ves svet da se gibljejo. Ne glede na to v kakšni obliki?
“Velik del svojega življenja sem ljudi spodbujala k gibanju. Zato me je naravno pritegnilo poslanstvo H&M Move,” pojasnjuje Fonda v sporočilu za javnost.
“Prav tako mi je bila zelo všeč njihova filozofija gibalnih oblačil namesto športnih oblačil. Po mojem mnenju ne gre za šport ali za to, da ste bolj aktivni in fit kot pijatelj. Gre za to, da svojemu telesu omogočite gibanje, ki ga potrebuje, da ostane zdravo in lahko poskrbi za vas.”
Vir slik: H&M, Vogue