Hoteli za izboljšanje izkušenj gostov izkoriščajo potencial metaverzuma

ByI.M.

21. avgusta, 2023 ,

Hoteli za izboljšanje izkušenj gostov izkoriščajo potencial metaverzuma

Ponudniki gostinstva izkoriščajo potencial Metaverzuma za izboljšanje uporabniške izkušnje. Novinarji Euronewsa so se pogovarjali s hoteli Accor pri Cannes Lions, da bi izvedeli, kako namerava gostinski velikan izkoristiti moč metaverzuma. Vse večja digitalizacija in nenehno razvijajoča tehnologija pretresata svetovno gostinstvo. Zdaj se je francoski hotelski velikan Accor potopi v metaverzum, da bi ustvaril nove izkušnje za stranke.

Predstavljajte si, da se potopite v hotelsko sobo ali apartma, preden ga rezervirate. Prostor za sestanke za vaš naslednji veliki poslovni dogodek lahko pogledate in preizkusite, ne da bi zapustili svoj dom ali pisarno. Nastajajoči metaverzum, digitalni svet, ki ga poganjajo tehnologije 3D, navidezne resničnosti in razširjene resničnosti, naj bi hotelskim strankam v prihodnosti odprl vse vrste novih izkušenj ”poskusite, preden kupite.”

Sanje in odkrivanje

Skupina Accor je gostinsko podjetje, navdušeno nad svojim potencialom, ki želi svoje goste popeljati v novo dimenzijo. Podal se je v Metaverzum in se osredotočil na vidik “sanjanja in odkrivanja” pri rezervaciji hotelske sobe. Imajo veliko priložnosti in to so začeli izvajati z Ibis Styles, na primer, ko povabijo ljudi, da so del Metaverzuma, da odkrijejo, v čem bodo fizično uživali, ko bodo pri njih. Naredili so nekaj prostorov in spalnic v Metaverzumu in opazili, da so tudi ljudje navdušeni.

Izboljšanje izkušnje gostov

Accor se ne osredotoča le na dimenzijo “poskusi, preden kupiš”, ampak tudi na izkušnje gostov med potovanjem. V Pompejih v Italiji oživljajo zgodovino mesta skozi Metaverzuma. Pojdite v MGallery [hotelska znamka Accor] tik ob krajih Pompejev in metaverzum vam pomaga videti, kakšno je bilo mesto pred vulkansko krizo. Metaverzum vam lahko pomaga in izboljša vašo izkušnjo in je odlično orodje za uporabo.

Accor ni edini gostinski velikan, ki raziskuje Metaverzum. Lansko leto so Millennium Hotels and Resorts lansirali hotel v virtualnem svetu in to potezo razglasili za prvo na svetu. Z avatarjem, ki vodi goste, je bil The M Social Decentraland opisan kot redefinicija hotelov z ustvarjanjem spletnih dogodivščin, ki se integrirajo z dogodki v resničnem življenju.

Izziv množičnega trga

Težava, ki jo imajo pri Metaverzumu, je doseg in uporaba potrošnika. Po podatkih, so se dotaknili nekaterih mikro ciljev in so množični trg, predvsem za blagovne znamke. Torej morajo zagotoviti, da bodo lahko pri uvajanju in razvoju stvari v metaverzumu dosegli ljudi v velikem obsegu. Po raziskavi, ki jo je lani objavil McKinsey, bi lahko metaverzum do leta 2030 ustvaril več kot 4,5 bilijona evrov vrednosti. Študija je navedla tudi podatke, ki kažejo, da je približno 60 odstotkov potrošnikov navdušenih nad prehodom vsakodnevnih dejavnosti v metaverzum. Danes zagotovo obstajata dva svetova ljudi. Mlajši in plus 45, seveda je nekaj ljudi plus 45, ki so radovedni in uživajo v Metaverzumu in ga preizkušajo, vendar ne v množičnem obsegu. Mlajša generacija se danes korak za korakom seli iz sveta vplivnežev in družbenih medijev v Metaverzum. Zato morajo slediti poti in jim slediti v tem prostoru.

Izpopolnjevanje osebja v Metaverzumu

Accor pravi, da tudi priznava potencial Metaverzuma, da prevzame tradicionalne oblike usposabljanja v gostinski skupini, ustvarja virtualne učne prostore in postavlja novo pot za prihodnost dela. Ena stvar v metaverzumu, ki resnično deluje zelo dobro, je, da se ne razmišlja samo o B2C, ampak tudi o B2B. Na primer, ustvarjanje celotnega vesolja Metaverzuma za vse zaposlena v hotelu, da se usposobijo, ko se pridružijo podjetju. Pozdraviti ljudi, opraviti ustrezno prijavo, rešiti težavo in biti usposobljen v tem prostoru Metaverzuma, brez kakršnih koli posledic za pravo stranko, je nekaj, kar hoteli potrebujejo.

Je to konec potovanj v pravem pomenu?

Leta 2021 je ustanovitelj Facebooka Mark Zuckerberg pozdravil Metaverzum kot naslednjo veliko idejo za internet in celo preimenoval svoj imperij družbenih medijev v Meta. Eden od primerov, o katerih je govoril, je bilo potovanje prek spleta. Od takrat se dvomljivi glasovi sprašujejo, ali bo Metaverzum upravičil vsa pričakovanja. Razpravlja se tudi o zasebnosti in varnosti uporabnikov.

Vsekakor je Metaverzum priložnost, da gredo dlje, vendar zagotovo ne bo preprečil potovanja ljudi. Na koncu so hoteli, na koncu potrošniške poti, fizična izkušnja. Nekje moraš prespati, nekje moraš jesti, moraš uživati, nekje se moraš srečati na fizični način.

vir Foto: Pixabay Portal24