Hrana, ki jo lahko jeste za boljše razpoloženje

Zaradi pandemije, zaradi katere je duševno zdravje postala vroča tema, se vse več ljudi zaveda, da lahko hrana, ki jo uživamo, resno vpliva na naše razpoloženje. Že leta se je naša kultura osredotočala na povezavo med zdravo prehrano in fiziološkim dobrim počutjem in je večinoma povezano z našo težo. 

Raziskava, katere rezultate je objavil The British Medical Journal, kaže, da ima prehrana vodilno vlogo pri počutju našega telesa in možganov. Slaba prehrana namreč lahko vodi v depresijo, anksioznost in celo agresijo, opozarjajo strokovnjaki. Vendar lahko izboljšanje vaše prehrane in uživanje določene hrane pomaga pri duševnem zdravju.

Rachel Engelhart, registrirana dietetičarka in certificirana svetovalka za intuitivno prehrano, pravi, da lahko nekatera živila podpirajo procese v telesu, ki so odgovorni za pozitivno razpoloženje in ohranjanje energije.

Dietetičarka trdi, da so najboljša živila za dobro voljo naslednja:

  • mastne ribe
  • jogurt
  • banane
  • sir z nizko vsebnostjo maščob
  • oreški
  • semena
  • školjke, predvsem ostrige

Ne spreglejte…

Za boljše zdravje svojega srca, osvojite te navade

Če vam je zdravnik svetoval, da si prizadevate za znižanje krvnega tlaka ali izboljšanje zdravja srca in ožilja, morda ne veste, kje začeti. Ni se enostavno znebiti navad, ki smo jih leta brez premisleka prakticirali.

Spodbudna novica je, da je 90 odstotkov bolezni srca mogoče preprečiti s prehrano in zdravim načinom življenja… več tukaj.

vir

By A.K.

One thought on “Hrana, ki jo lahko jeste za boljše razpoloženje”

Komentar: