Hyundai Kona: Večja, močnejša in pripravljena na Evropo!
Hyundai je v zadnjem poskusu, da bi ohranil svoj primat med električnimi malimi SUV vozili v Evropi, predstavil drugo generacijo svojega modela Kona z večjimi baterijami in več prostora v notranjosti.
V luči naraščajoče konkurence, ki jo predstavljajo avtomobili, kot so Opel/Vauxhall Mokka-e, Peugeot e-2008 in popolnoma električna različica Volva XC40, je Hyundai v svojo tovarno vložil tudi 103,7 milijona evrov, da bi lahko prešel na izdelavo nove generacije tega zelo prodajanega električnega SUV-ja. Podjetje pričakuje, da bo do konca leta v Nosovicah sestavilo 21.000 takih vozil, s ciljem, da leta 2024 to številko poveča na 50.000.
Izvršni direktor Hyundai Europe, Michael Cole, je izrazil optimizem glede prihodnjih prodaj, napoveduje, da bo električna različica druge generacije Kona predstavljala 60 odstotkov celotne prodaje tega modela v Evropi.
Poudariti je treba, da je Kona kljub 12-odstotnemu padcu v prvi polovici leta ostala na vrhu prodaje v svojem segmentu z 16.827 prodanimi enotami. Konkurenca na trgu postaja vse močnejša, zlasti s prihodom novih modelov, kot so električni Jeep Avenger in Fiat New 600e, ki sta del skupine Stellantis, ter avtomobili izdelani na Kitajskem, kot so MG ZS, MG4, BYD Atto 3, Smart #1 in Volvo EX30.
Vpliv Tesle
Vendar pa je tudi vpliv Tesle na trg vredno omeniti. Po znižanju cen svojih modelov Model 3 in Model Y je Tesla vidno povečala svojo prodajo v Evropi. Hyundai se je odločil ostati konkurenčen s postavitvijo cene za novo Kono na 41.990 evrov. Poleg tega je za vrhunski model z 65,4-kilovatno baterijo postavil ceno 53.590 evrov.
Paolo Gnerro, produktni vodja SUV-jev pri Hyundai Europe, je poudaril, da se kupci električnih vozil osredotočajo predvsem na obseg vožnje in ne toliko na tradicionalne tržne segmente. Kona EV v novi različici ponuja dve možnosti baterije, s skupno avtonomijo do 514 km, kar je več kot dovolj za povprečnega evropskega uporabnika.
Poleg izboljšanega dosega in večjih baterij je Hyundai svojemu modelu dodal tudi dodatnih 175 mm dolžine, zaradi česar je postala ena najbolj prostornih v svojem segmentu, prekašajoča celo tekmece, kot so Dacia Duster in Volkswagen T-Roc.
Z vsemi temi izboljšavami in nadgradnjami Hyundai upa, da bo ohranil svoje vodilno mesto v segmentu električnih malih SUV vozil v Evropi.