Intervju: Andrej Ropret, center manager Cityparka

Andrej Ropret, center manager Citypark [Foro: Alen Karupović]

Intervju: Andrej Ropret, center manager Cityparka

Citypark je že 22 let prisoten na slovenskem ozemlju in se še danes ponaša kot največje nakupovalno središče pri nas. “22 let ne pomeni samo ostati največji na trgu, ampak ves čas v ospredje postavljati razvoj, širitev in prenavljanje, predvsem pa nam je v interesu, da našim obiskovalcem ponudimo imena najprestižnejših blagovnih znamk”, pravi Andrej Ropret, center manager Cityparka. Ob pestrem izboru in več kot 120 trgovin ter lokalov, lahko obiskovalci res dobijo vse na enem mestu. 

Na leto imate v povprečju približno devet milijonov obiskovalcev. Zakaj se obiskovalci radi vračajo k vam?

Na enem mestu ponujamo polno doživetja in dogajanja. Redno organiziramo dogodke, na leto tudi več kot 200, nekateri trajajo tudi nekaj dni. Predvsem stremimo k temu, da se obiskovalci med nakupovanjem lahko tudi zabavajo, nekaj prigriznejo in odidejo dobre volje in polni vrečk (nasmeh).

Kako izbirate dogodke?

Naši obiskovalci so navajeni, da vedno pred prazniki in počitnicami organiziramo dogodke. Naj bo to za začetek šolskega leta, pomladi, šolskih počitnic ali pred obdobjem praznikov, kot so božič, novo leto in velika noč. Na vsake toliko časa dogajanje v nakupovalnem središču popestrimo tudi z različnimi razstavami izdelkov in fotografij. Bistvo je, da prostor po dogajanju ohrani edinstvenost, ki ima za obiskovalca dodano vrednost.

Ta petek popoldne pripravljate dogodek o trajnostni modi z naslovom “Nazaj za prihodnost”. Kaj lahko obiskovalci pričakujejo in komu je pravzaprav namenjen?

Tako je. V petek se bo na modni reviji na glavni nakupovalni ulici predstavilo več mladih modnih oblikovalk Fakultete za dizajn. Modni navdušenci bodo poleg tega lahko spoznali in kupili trajnostna oblačila v začasni trajnostni pop-up trgovinici, ki bo odprta v času dogodka.

Imate več kot 120 lokalov in trgovin. Kaj obiskovalci najbolj izbirajo?

Zelo različno. Zanje je ključno, da imajo vso izbiro na enem mestu. Predvsem je odvisno od tega, kaj kupec potrebuje v tistem trenutku. Če denimo potrebuje rože, obišče cvetličarno, če potrebuje nova oblačila ali čevlje, zaide v naše modne trgovine,  za šolske potrebščine gre v papirnico … Med nakupovanjem si lahko privošči premor na kavi, gostinski lokali hkrati predstavljajo tudi prostor za srečevanja in druženje.

Se vam zdi današnji trend nakupovanja obenem ali predvsem tudi druženje?

Mislim, da se ljudje vse bolj zavedajo, kako dragocen je prosti čas, zato želijo tudi nakupovanje spremeniti v prijetno izkušnjo, ne glede na to, ali gredo v trgovino samo po sadje ali pa si privoščijo celodnevni nakupovalni izlet.

Intervju pripravila: A.J. Foto: Andrej Ropret, center manager Cityparka [Foto: Alen Karupović]

Portal24