Italijanska zapeljivka prevzela Nemčijo, a kje je dirkaška duša?

[Foto: Alfa Romeo/Stellantis]

Italijanska zapeljivka prevzela Nemčijo, a kje je dirkaška duša?

Nemška revija AUTO BILD je v tekmovanju »Najboljše znamke« razglasila Alfa Romeo za kraljico dizajna v kategorijah srednje velikih vozil, srednje velikih SUV-jev in skupne razvrstitve! Italijanska lepotica je znova dosegla hat-trick, kar dokazuje, da nemški ljubitelji avtomobilov še vedno padajo na kolena pred njenimi zapeljivimi linijami.

Približno 40.000 bralcev revij AUTO BILD in BILD je glasovalo in Alfi podelilo zlato v kategoriji »Oblikovanje«. Giulia, ta športna limuzina, ki obljublja dirkaške sanje, je očarala v segmentu srednje velikih vozil, medtem ko je Stelvio, robustni SUV, zavladal med srednje velikimi SUV-ji. Poleg tega Alfa Romeo v Nemčiji maha tudi z modeloma Junior in Tonale, ki se ponašata z elektrificiranimi pogonskimi sklopi. Zveni kot popoln paket, kajne? A vseeno nekaj manjka.

Christine Schulze Tergeist, generalna direktorica Stellantis Premium Brands Germany, je navdušena: »Naši modeli popolnoma odražajo estetski okus zahtevnih nemških navdušencev. To dokazuje še en hat-trick v oblikovalskih kategorijah natečaja »Najboljše znamke v vseh kategorijah«, ki ga organizira AUTO BILD. Še posebej pomembno je, da nagrade zajemajo dve različni kategoriji vozil, pa tudi skupno uvrstitev. To dokazuje širok razpon, v katerem se oblikovanje Alfa Romeo uspe odlično izraziti. Zelo smo ponosni na te nagrade, ki predstavljajo veliko pohvalo za delo oblikovalcev v Alfa Romeo Centro Stile.«

 Je to dovolj?

Seveda, Christine, dizajn je vrhunski – nihče ne more oporekati tistim čutnim krivuljam in agresivnemu pogledu, ki ga Alfa Romeo prinaša na ceste. Toda, roko na srce, ali je to dovolj? Medtem ko se nemški oboževalci topijo ob estetiki, se sprašujem, kje je tista prava duša, ki je nekoč definirala to znamko. Alfa Romeo je bila sinonim za strast, za dirkaško kri, ki ti požene srce v dir. Danes pa se zdi, da se preveč zanaša na lepe obline in elektrificirane pogone, ki – bodimo iskreni – ne vzbujajo enakega vznemirjenja kot stari V6 motorji.

Natečaj, ki poteka že 14 let, je letos pritegnil 40.000 bralcev, ki so ocenjevali 40 znamk glede na nakupni potencial, podobo, pogonske sklope, asistenčne sisteme in športnost. In tukaj tiči moj pomislek. Alfa Romeo je zmagala v dizajnu, toda ali je še vedno tista znamka, ki obljublja avanturo? Ali pa je postala le še ena v vrsti lepih, a predvidljivih obrazov v svetu, kjer nemški in japonski tekmeci ponujajo več substance za isto ceno?

Ne razumite me narobe – zmaga v dizajnu je dosežek, ki si zasluži aplavz. A od Alfe Romeo pričakujem več. Pričakujem, da me bo znova povlekla v svoj svet, kjer cesta ni le pot, ampak zgodba. Dokler ne začutim tistega pravega utripa, ostajam skeptičen. Nemčija je morda padla na kolena, toda moje srce še čaka na pravi razlog, da poskoči.

Miha Kovač

Portal24; Foto: Alfa Romeo/Stellantis media