Jeep Avenger e-Hybrid: Nov pogled na elektrifikacijo
Jeep razširja svojo ponudbo priljubljenega modela Avenger v Evropi z novo različico, imenovano Avenger e-Hybrid. Ta novost sledi uspehu prodaje in je odgovor na povpraševanje po večji raznolikosti pogonskih možnosti. Jeep želi strankam omogočiti večjo fleksibilnost pri izbiri vrste pogona. Nova različica bo za naročilo na voljo od konca novembra 2023.
Eden izmed najpomembnejših poudarkov novega Avenger e-Hybrid je njegov 48-voltni sistem. Jeep napoveduje izjemno nizko porabo goriva, le 5,1 litra na 100 km. Pogonski sklop, uradno imenovan 1.2 e-DCT 6-stopenjski P2 48V, vključuje 1,2-litrski turbobencinski motor s 74 kW (100 KM) moči in 205 Nm navora ter elektromotor z močjo 21 kW in 55 Nm navora. Poleg tega je vozilo opremljeno s 44-litrskim rezervoarjem.
Zahvaljujoč kombinaciji samodejnega 6-stopenjskega menjalnika z dvojno sklopko e-DCS6 in vgrajenega elektromotorja lahko kupci vozijo na elektriko tudi pri nizkih hitrostih. Elektromotor omogoča tudi vožnjo vozila z izključenim motorjem z notranjim izgorevanjem v določenih situacijah, kot je mestni promet pri hitrosti pod 30 km/h. Slednje omogoča do 1 km avtonomije v povsem električnem načinu.
Tehnologija se uporablja tudi za vžig motorja, kar zagotavlja gladko preklapljanje med motorjem z notranjim izgorevanjem in elektromotorjem ter ohranja tiho delovanje. 6-stopenjski menjalnik z dvojno sklopko vsebuje električni motor z močjo 21 kW, inverter in osrednjo menjalno enoto, ki skupaj optimizirajo kompaktnost in učinkovitost.
Funkcija E-creep
Poleg tega vozilo ponuja funkcijo E-creep, ki omogoča napredovanje brez plina, kar je uporabno v prometnih zastojih, ter možnost parkiranja v 100 odstotno električnem načinu. Sistem tudi omogoča rekuperacijo energije med zaviranjem, kar odpravlja potrebo po stenskem polnjenju in prispeva k zmanjšanju emisij CO2 za do 15 odstotkov v primerjavi z motorjem z notranjim zgorevanjem s samodejnim menjalnikom.
Čeprav novi Avenger e-Hybrid ni najhitrejši avto na trgu, saj potrebuje enajst sekund za pospešek od 0 do 100 km/h, je njegova konfiguracija namenjena optimizaciji delovanja motorja z notranjim izgorevanjem, zlasti pri zagonu, in zagotavlja takojšen navor električnega motorja ob speljevanju.
Novi Avenger e-Hybrid prinaša tudi številne dodatne funkcije, vključno z veliko panoramsko streho, električno nastavljivim voznikovim sedežem s masažno funkcijo ter usnjenimi sedeži. Na voljo je tudi izbira med 7-palčnim in 10,25-palčnim zaslonom za informacije o vozilu, obvolanskimi ročicami za upravljanje izbire prestav ter jasno in posebno oznako na zunanji strani vozila.
Nova različica Avenger e-Hybrid zagotavlja vznemirljive možnosti za voznike, ki želijo kombinacijo učinkovite vožnje, nizke porabe goriva in okolju prijaznejšega načina prevoza. Jeep se trudi izpolniti pričakovanja svojih strank in širiti svojo ponudbo z bolj trajnostnimi možnostmi pogona.
Foto: Jeep