Kaj storiti, ko večjo napako naredimo v službi?

Vsi delamo napake, tudi v službi. Pomembno je, kako se s svojimi napakami spopadamo in prav to nas razlikuje od drugih. Določa uspeh ali neuspeh našega podjetja ali naše osebnosti.

Vsi se trudijo, a le nekateri se tudi dodatno potrudijo, da hitro rešijo težave in si povrnejo izgubljeno zaupanje zaposlenih ali strank.

Drugi dovolijo, da se napake, ki jih bi jih sicer lahko hitro popravili, spremenijo v velik neuspeh.

Zato se postavlja vprašanje:

“Kaj storiti, ko naredite večjo napako v službi?”

Poslušajte

Oseba, ki ste jo razočarali, bo verjetno čutila potrebo po tem, da izrazi svoje razočaranje ali jezo. Takrat samo poslušajte. Ne opravičujte se za svoja dejanja, ne prekinjajte in ni vam treba poskušati odgovoriti takoj, ker verjetno niti ne bo mogoče. Če obstaja način, kako lahko stvari popravite, lahko to verjetno slišite prav v tistem monologu, zato bodite pozorni.

Prevzemite odgovornost

Ne kažite s prstom na to, ali ste ali niste vi ali eden od vaših zaposlenih naredili napako. Prevzemite odgovornost in poskrbite, da bodo vsi, ki ste jih razočarali, vedeli, da se zavedate, da ste naredili napako. Napako jemljite resno in se potrudite, da boste naredili vse, kar je v vaši moči, da jo popravite.

Bodite skromni

Ko naredite napako, ste lahko jezni in vam je lahko nerodno. Toda poleg vseh drugih čustev morate osebi, ki ste jo razočarali, pokazati ponižnost in skromnost. V tem trenutku ne bo pomagalo nič drugega.

Popravite škodo

Škodo lahko nadomestite tako, da ponudite odpravo težave ali pa dobite odlično idejo kako stvari popraviti. Najpomembneje je, da se opravičite in naredite vse, kar je potrebno, da se stvari zgladijo. Seveda ne smete dovoliti, da nekdo izkoristi vašo ponižnost in krivdo.

Obstajajo različni ljudje, tudi takšni, ki bodo poskušali iz takšne situacije potegniti največ, morda pričakujejo nekaj povsem nerazumnih stvari. Priznati svojo napako, se opravičiti in poskušati popraviti je vse, kar morate storiti.

Bodite previdni

Samo zato, ker ste naredili napako in jo na tak ali drugačen način popravljate, ne pričakujte, da se bo v trenutku vse vrnilo v normalno stanje. Bodite še bolj pozorni na stranko, ki ste ji storili krivico in se potrudite, da zagotovite izdelek ali storitev, ki celo presega njihova pričakovanja. Dokler ne prejmete nezmotljivo jasnega signala, da je vse tako kot je bilo in spet vse v redu, ostanite v “kotu za poredne”.

Učite se iz svojih napak

Smo ljudje in človeško je, da kdor dela, dela tudi napake, zato se na to navadite. Pravi vodja se uči na svojih napakah in te izkušnje uporablja za rast in pozitivne spremembe v svojem poslu. Če res razumete, kakšne so posledice lastnih napak, je več možnosti, da jih ne boste ponovili.

Skoraj vsaka napaka, ki jo naredite, je kot da bi rekli: “Ni mi vseeno ne zate, ne za službo.” Zato je tako pomembno, da popravimo pokvarjeno in dokažemo, da je bila napaka prav to – samo napaka.

vir Foto: Pexels

Ne spreglejte…

Vedenjske težave otrok, ki jih starši ne smejo zanemariti

Vsi otroci se včasih slabo vedejo in velika večina zaradi stresa razvije začasne vedenjske težave. A lahko slabo vedenje otroka kaže na resno težavo, če je njegovo vedenje pretirano sovražno, agresivno ali moteče in če sprememba vedenja traja več kot šest mesecev… več tukaj.

By A.K.

Komentar: