Kako izboljšati samokontrolo: 5 nasvetov za vas

Uveljavljanje samokontrole ni enostavna naloga, vendar se lahko naučimo izboljšati samokontrolo s pomočjo preprostih metod. Živimo v svetu, kjer družbena omrežja neprestano tekmujejo za našo pozornost. Nenehno utripajoči zasloni naših telefonov in enostaven dostop do naših življenj prek družbenih medijev so povzročili, da se zdi ohranjanje osredotočenosti težko delo. Študije kažejo, da lahko povprečen šestletnik ohrani osredotočenost na nalogo le 8-10 minut, medtem ko se ta čas v adolescenci znatno poveča na 48 minut. Vendar odrasli močno trpijo zaradi povečanega števila motenj, kar zmanjšuje našo sposobnost ohranjanja osredotočenosti na samo 20 minut.

Preobremenjenost z informacijami na internetu je glavni krivec za težavo ohranjanja osredotočenosti. Tudi staranje igra pomembno vlogo. Vendar se ne obremenjujte, saj v tem primeru niste nemočni. Lahko se osredotočite na stvari, ki jih želite doseči. Potrebno je le delo na samokontroli, da premagate številne motnje v vsakdanjem življenju. Za olajšanje tega procesa smo zbrali nekaj preprostih nasvetov, ki jih lahko uporabite v svojem vsakdanjem življenju in izboljšate svojo samokontrolo.

Kaj je samokontrola?

Samokontrolo se opredeljuje kot omejevanje ali samoprikrajšanje. Samokontrola prav tako vključuje nadzor nad lastnimi željami, čustvi in impulzi. Gre za zavestno prizadevanje usmerjanja lastne energije in volje k doseganju želenih rezultatov. Včasih to lahko pomeni, da se odrečete nečemu, kot je kajenje, medtem ko v drugih primerih zahteva pozornost pri razvijanju pozitivnih navad.

Kako izboljšati samokontrolo?

Poglobimo se naravnost v veliko vprašanje, ki skrbi mnoge. Delimo nekaj nasvetov, ki jih lahko uporabite, da izpopolnite svojo sposobnost izvajanja samokontrole za uspešne rezultate.

1. Obnašajte se, kot želite, da bi bil vaš prihodnji jaz

Če želite doseči želeni rezultat, se morate nenehno obnašati kot oseba, kakršna želite postati, da ostanete motivirani. Če želite izvajati samokontrolo, morate svoja dejanja uskladiti s svojimi cilji. Tako boste ostali opolnomočeni, da naredite potrebno vsakič, ko vas zamika zunanja motnja.

2. Poenostavite si življenje tako, da razčlenite postopek

Veliki cilji lahko prestrašijo vsakogar, še posebej novinca. Na primer, želite doseči cilj 50 kg neposredno s trenutne teže 70 kg. Izgubiti 20 kg se lahko zdi zastrašujoče. Torej, razčlenite postopek in namesto, da se osredotočite na cilj 20 kilogramov, začnite z izgubo, recimo, 1 kg vsak teden. Tako preprosto je. Osredotočanje na manjše cilje vas ohranja motiviranim in vam pomaga ostati na poti do večjih.

3. Izpred oči ne izgubite širše slike

Osvoboditi se starih vzorcev in ciklov ni enostavno. Vendar verjemite, da vas vsa ta bolečina in nemir vodita k večjim stvarem v življenju. Tako bo sila motenj utišala vaš um in življenje.

4. Po potrebi poiščite pomoč

Pridobite podporo svojih ljubljenih ali dobronamernih oseb, ki vam bodo dale motivacijo in opomnike, da ostanete na poti krepitve samokontrole.

5. Ko omahujete, uporabite vse mehanizme obvladovanja, ki jih poznate

Nekateri dnevi bodo preizkusili vašo potrpežljivost in vas bodo prisilili, da se odzovete na neželene načine. Toda tudi, če v nekaterih trenutkih omahujete, se osredotočite na vrnitev k vključitvi v mehanizme, ki ste jih zgradili sami, da uveljavite samokontrolo.

vir Foto: Pexels Portal24