Kako med prazniki shujšati in ostati v formi

Prazniki Foto_Freepik

Kako med prazniki shujšati in ostati v formi

Hujšanje med prazniki se zdi nelogično, saj se večina ljudi od zahvalnega dne do novega leta zredi. ” Z vsemi skušnjavami, kot so ostanki sladkarij za noč čarovnic, mehurčki za zabave, težke praznične predjedi, božične sladkarije, je lahko težko vzdrževati to težo čez sezono,” pravi Tara Collingwood, MS, RDN, CSSD , LD/N, ACSM-CPT, certificirana športna dietetičarka. To, “zbrano z žalostjo, ki jo vsi doživljamo, zlasti v prazničnem času,” je lahko recept za povečanje telesne teže – ni pa nujno.

Postavite si cilje

Začnite tako, da si postavite cilje pred prazniki in jih prikažete na vidnem mestu, kot da so prilepljeni na hladilnik ali na zaklenjeni zaslon vašega telefona. Če pazite na nagrado, se težje vrnete po repete.

Prizadevajte si za ravnotežje

Ohranite ravnotežje v obrokih. Izberite dober vir beljakovin, vlaknin iz zelenjave ali sadja in zdravih maščob, ki bodo sestavljale večino vaših obrokov in prigrizkov. To ravnotežje pripomore k polnosti, tako da upajmo, da vas praznični piškoti ne bodo preveč premamili.

Ne “varčujte” se za velike obroke

Lahko je skušnjava stradati na zahvalni dan ali božično jutro, vendar se pripravljate na neuspeh. Redno prehranjevanje ohranja stabilno raven glukoze v krvi, kar je ključnega pomena za uravnavanje zdrave telesne teže med prazniki. Miselnost o enem velikem obroku na dan vas bo samo pripravila na pretirano uživanje in pridobivanje telesne teže. Naj bo dosledna pri prehranjevanju vsake 3 do 4 ure, ker pomaga pri nadzoru porcij.

Vprašajte se “Zakaj?”

Ena najtežjih, a najpreprostejših stvari, ki jih lahko naredite v tem prazničnem času, je, da se vprašate, “zakaj?” “Preden daste hrano ali pijačo v usta, ugotovite, ZAKAJ jeste. To vam bo pomagalo razlikovati prehranjevanje glede na biološko lakoto in čustveno lakoto. Čustveno ali tolažilno prehranjevanje je glavni vzrok za povečanje telesne teže med prazniki, zato preden začnete žvečiti, preverite pri sebi, ali ste fizično lačni. Če ste lačni, jejte! Če ste žalostni, depresivni ali jezni, pokličite prijatelja, pojdite na sprehod, meditirajte, telovadite ali naredite kakšno drugo obliko samopomoči.

Foto: Pexels

Prostovoljno delo “Prinesi svojo jed”

Prostovoljno se prijavite za “Prinesi svojo jed”, da prispevate k počitniškemu narezku. Če prinesete nekaj, kar ste pripravili ali veste, da je zdravo, boste zagotovili, da bo vsaj en kos na zabavi hranljiv za vas.

Uživajte v hrani

Poskrbite, da boste uživali v vsakem grižljaju. Resnično verjamem, da so prazniki namenjeni uživanju. Ne maram biti policaj za hrano v času praznikov! Vsekakor se lahko sprostite in uživate med prazniki. Poskušajte pa vse uravnotežiti z vadbo in pametnim prehranjevanjem pred in po druženju.

Gibajte se

Med prazniki se ne oddaljite od svoje vadbene rutine. Pravzaprav, če veste, da boste jedli malo več kot običajno, poskrbite, da boste povečali svojo proizvodnjo z daljšimi ali bolj intenzivnimi vadbami. Poskusite se vključiti tudi v vadbo med počitniškimi aktivnostmi, kot je obisk nakupovalnega središča med počitniškim nakupovanjem.

S temi nasveti boste lahko uživali v praznični sezoni, hkrati pa ohranili svojo telesno kondicijo in se izognili nepotrebnemu pridobivanju telesne teže.

vir

Foto: Freepik

Portal24