Khloe Kardashian na trg prigrizkov vstopa z beljakovinsko pokovko Khloud

https://www.flickr.com/photos/90326842@N00/4540833935/in/photostream/Khloe Kardashian [Foto: Wikimedia/ Jusuf C na Flickr]

Khloe Kardashian na trg prigrizkov vstopa z beljakovinsko pokovko Khloud

Khloe Kardashian je ustanovila novo živilsko podjetje Khloud, ki bo 29. aprila na police trgovin Target pripeljalo svoj prvi izdelek – beljakovinsko pokovko. Podjetje, ki ga vodi skupaj z mamo Kris Jenner, je že pritegnilo veliko pozornosti vlagateljev. Po poročanju TechCruncha sta želeli zbrati vsaj 10 milijonov dolarjev, a je Jessica Bixby iz K5 Global razkrila, da jim je uspelo zbrati več kot 12 milijonov dolarjev. Med vlagatelji so tudi Serena Ventures, William Morris Endeavour (WME) in Shrug Capital.

Khloud pokovka je narejena iz polnozrnate koruze, posebnost pa je mešanica mlečnih beljakovin in začimb, imenovana “Khoud Dust”, ki zagotavlja sedem gramov beljakovin na porcijo. Izdelek bo na voljo v trgovinah Target in na spletni strani podjetja. Khloe je za TechCrunch povedala, da je pokovka le začetek: “Načrtujemo širitev na druge kategorije prigrizkov. Želimo na novo definirati vsakodnevne prigrizke.” Poslanstvo znamke je ponuditi hranljive alternative iz “čistih” sestavin.

Družina Kardashian-Jenner je znana po svojem širokem poslovnem imperiju, ki sega od lepotnih izdelkov do gospodinjskih čistil. Vstop v živilsko industrijo je za Khloe nov izziv, a hkrati logičen korak, saj so preference družine glede hrane že dolgo v središču pozornosti – celo z namensko stranjo na Instagramu. Zvezdniki pogosto izkoriščajo svojo prepoznavnost za lansiranje izdelkov, Khloe pa s Khloud cilja na potrošnike, ki iščejo bolj zdrave prigrizke.

Khloud obljublja inovacije v kategoriji prigrizkov, kar nakazuje, da bo znamka v prihodnje razširila ponudbo. Za zdaj pa bo beljakovinska pokovka testirala, ali lahko Khloe s svojo vizijo in vplivom osvoji tudi police naših shramb.

Portal24; Foto: Wikimedia/ Jusuf C na Flickr