Na današnji seji bodo ljubljanski mestni svetniki bodo seji razpravljali o zazidalnem načrtu za gradnjo Emonike.

Občina v gradivu na podlagi pobude investitorja, družbe Mendota invest, predvideva več odstopanj od načrta, navaja STA.

Občina bi iz gradiva črtala skoraj vse povezave nad železniškimi tiri. Občina bi črtala nadhoda v dveh etažah, ki bi povezoval južni del kompleksa s poslovno stolpnico ter trgovsko-zabaviščnim in hotelskim delom ter severni del kompleksa s poslovnimi prostori in stanovanji. Črtali bi tudi povezave z novo železniško postajno dvorano nad tiri in avtobusno postajo ob Vilharjevi cesti. Namesto nadhodov naj bi parkovne površine na severnem in južnem delu Emonike povezovale peš promenede.

V Mendoti si želijo razširiti nabor dopustnih dejavnosti z zdravstveno dejavnostjo.

Spomnimo, gradnja na območju železniške in avtobusne postaje v Ljubljani se je po zaslugi vlade Janeza Janše premaknila po več desetletjih. Njegov infrastrukturnega minister Jernej Vrtovec je takrat dejal, da bo potniški center igral pomembno vlogo pri doseganju cilja, da bi “čim več ljudi uporabljalo javni potniški promet”. Pogodbo za izdelavo projektne dokumentacije so sklenili lani, letos najkasneje do 29. avgusta naj bi zaključili izvedbene načrte za tirno infrastrukturo: “V sredo bo oddana vloga za pridobitev gradbenega dovoljenja za javni železniški del potniškega centra,” je takrat dejal minister Vrtovec.

Vrtovec je takrat dejal še, da bo potniški center dokončan do leta 2025. Ljubljanski župan Zoran Jankovič je na predstavitvi projekta poudaril, sramota Ljubljane in Slovenije končno sanirala in, da se bo tako spremenila podoba Ljubljane.

Vir: STA in N1

Foto: N1

By A.K.

Komentar: