Matematični problem za 11-letnike na Twitterju sprožil burno debato. Poznate rešitev?
Na Twitterju se je zaradi matematične naloge za 11-letnike, ki jo je delil uporabnik HaiX, vnela burna debata. Uporabniki Twitterja poskušajo razjasniti pravilen vrstni red aritmetičnih operacij pri reševanju tega ulomka. Nekateri pišejo, da je rešitev 1, drugi menijo, da je pravilna rešitev 4.
“Kako iz tega sploh dobiš 4?”, “In če je vse narejeno prav, se ne izide kot 4”, “Hodim na fakulteto in tega nikoli v življenju nisem razumel”, “Najprej morate rešiti oklepaje”, je le nekaj komentarjev iz debate.
Kaj je pravilna rešitev?
Učiteljica Anna Masterson je pojasnila, da bodo nekateri dobili 4, drugi pa 1, odvisno od uporabljenega vrstnega reda matematičnih operacij.
“Današnje šole učijo najprej reševati oklepaje, nato deljenje, množenje, seštevanje in odštevanje. Poleg tega se oklepaji štejejo za množenje,” je dejala Masterson in ponudila rešitve:
36:3(8-6)
= 36:3×2
= 12×2
= 24
24 se nato deli s 6, kar daje rešitev 4.
Masterson je pojasnila, da drugačen vrstni red matematičnih operacij daje drugačno rešitev.
36:3(8-6)
= 36:3(2)
= 36:6
= 6
6 bi nato delili s 6, kar bi dalo rešitev 1.
Toda Anna trdi, da je rešitev 4 natančnejša, ker bo večina kalkulatorjev sledila vrstnemu redu, ki daje ta rezultat.
Vir Foto: Twitter
Ne spreglejte…
Slika zmedla ljudi, koliko konj je res na sliki, pet ali sedem?
Slika umetnice Bev Doolittle Pintos je prevzela internet in sprožilaa burne razprave o tem, koliko konj je res na sliki. Slika prikazuje skupino kostanjevih konj na ameriškem jugozahodu. Pri slikanju slike v poznih sedemdesetih letih prejšnjega stoletja je Doolittle uporabila “črto, barvo in vzorec” kot glavno orodje za ustvarjanje “optičnih iluzij in skritih podob”… več tukaj.