Največji miti o hujšanju, zaradi katerih se pravzaprav zredimo

Če nameravate izgubiti neželene kilograme, boste zagotovo naleteli na veliko nasvetov, med katerimi so mnogi pravzaprav le najpogostejši miti, ki prav nič ne pomagajo, opozarjajo zdravniki. Na spletu je ogromno nasvetov in trikov o prehrani in hujšanju, nekateri med njimi pa ne držijo.

Dr. Sameer Sanghvi, splošni zdravnik in vodja oddelka za klinično tehnologijo, je delil najpogostejše mite o izgubi teže, ki jih najpogosteje sliši od svojih pacientov. Sanghvi pojasnjuje, da se z njimi nikakor ne strinja, saj bi jim dejansko lahko preprečili doseganje ciljev telesne pripravljenosti. Preberite kaj je imel povedati.

Hitre diete so učinkovite pri hujšanju

Veliko število njegovih pacientov se odloča za hitre diete, ki obljubljajo neverjetne rezultate in izgubo telesne teže že v nekaj tednih ali mesecih. Sanghvi pojasnjuje, da tovrstnega režima sploh ne priporoča.

V začetku vsakega novega leta se veliko ljudi osredotoči na cilje hujšanja in se odloči za hitro dieto. Hitre diete niso priporočljive, ker samo upočasnijo vaš metabolizem in vplivajo na vašo sposobnost hujšanja.

Podobno ne bi spodbujal popolne abstinence od nekaterih skupin živil, kot so meso ali ogljikovi hidrati. To lahko privede do pomanjkanja pomembnih vitaminov in mineralov.

Glede na izkušnje mnogih, hujšanje zahteva čas in predanost. Ne poskušajte izgubiti več kot kilogram na teden. Osredotočite se na nekaj realnih sprememb v svoji prehrani in rutini dejavnosti.

Kokosovo olje je najbolj zdravo olje

Drugi mit, je prepričanje, da je kokosovo olje najbolj zdravo olje za kuhanje.

Kokosovo olje pogosto uporabljajo ljudje, ki skušajo korenito spremeniti svoj življenjski slog. To živilo pa oglašujejo kot superživilo in najboljšo alternativo drugim oljem.

Vendar ima kokosovo olje dejansko 20 odstotkov več kalorij kot mnoga druga živila, tudi maslo. Poleg tega kokosovo olje vsebuje tudi približno 65 odstotkov več nasičenih maščob kot maslo, enako količino kot goveje olje. Ta vrsta maščobe je povezana s slabim holesterolom in lahko zato prispeva k težavam, kot so bolezni srca in možganska kap.

Uživanje hrane z nizko vsebnostjo maščob pomaga pri izgubi teže

Mnogi ljudje, ki poskušajo shujšati, mislijo, da bi morali jesti hrano z manj maščobami, da bi izgubili odvečne kilograme, a to ni nujno pravi pristop k izgubi teže. Saj ni prehranskega režima, ki bi predpisal, koliko maščob naj vsebuje živilo z oznako “nizka ali zmanjšana vsebnost maščob”.

Veliko blagovnih znamk živil lahko uporablja to oznako preprosto zato, ker izdelek vsebuje vsaj 30 odstotkov manj maščob kot polnomastna različica, čeprav v resnici še vedno lahko predstavlja živilo z visoko vsebnostjo maščob, ki ne pomaga pri hujšanju.

‘Poleg tega veliko živil z nizko vsebnostjo maščob pogosto vsebuje visoko raven sladkorja. Uživanje velikih količin sladkorja bo seveda negativno vplivalo na hujšanje, saj je visoko kaloričen in ima malo hranilne vrednosti.

Določena živila pospešijo presnovo

Pogost mit je tudi prepričanje, da lahko nekatera živila pospešijo metabolizem.

Živila, kot so zeleni čaj, jabolčni kis in čili, so le nekatera izmed živil, o katerih slišimo, ki pospešijo naš metabolizem, pomagajo telesu pri kurjenju več kalorij in tako pomagajo pri hujšanju. Vendar je v resnici zelo malo znanstvenih dokazov, ki bi to trditev podpirli. Poleg tega imajo številni izdelki, ki naj bi pospešili metabolizem, v resnici visoko vsebnost sladkorja in kofeina, kar prispeva le k dodatnemu pridobivanju telesne teže.

vir

Ne spreglejte…

Kako pri otrocih prepoznati pomanjkanje vitaminov in mineralov? Evo, kaj pravi pediater

Otrokom pogosto primanjkuje vitaminov in mineralov, ker njihova prehrana ni pestra, opozarja pediatrinja in neonatologinja Picha Pachal. Pediatrinja trdi, da je hrana, s katero hranijo otroke, običajno enotna. Poleg tega otroci vse pogosteje uživajo hrano z velikimi količinami rafiniranega sladkorja. Tudi predelano hrano, ki ni hranilno bogata. To med drugim pogosto vodi v pomanjkanje vitaminov… več tukaj.

By A.K.

Komentar: