Nasveti za pripravo sendviča, ki je srcu prijazen

ByAna Koren

1. marca, 2023

Nasveti za pripravo sendviča, ki je srcu prijazen

Imamo nekaj nasvetov za pripravo zdravega sendviča. Zdi se namreč, da je narediti si zdrav sendvič vse prej kot lahka naloga. Številne delikatese ponujajo izdelke polne konzervansov, nitratov in natrija, ki lahko povečajo tveganje za bolezni srca in druge zdravstvene težave. Torej, ali obstaja boljša izbira za malico, ki vam bo všeč in ne bo poleg tega tudi zdrava?

Kate Zeratsky, nutricionistka klinike Mayo, registrirana dietetičarka, pravi, da lahko to, kar priložite kosilu, pomaga uravnotežiti to, kar priložite v sendvič.

Sendvič je priročen in okusen, vendar niso vsi nadevi enaki, še posebej, ko gre za mesne delikatese.

“Če je šel skozi predelovalnico so dodali sladkor, sol in druge stvari, je bil zdaj bolj obdelan,” pravi Zeratsky.

Kaj pa piščanec pečen na žaru? Zeratsky pravi, da je to korak v pravo smer, vendar bo vseeno dodan natrij.

“Večina piščančjih izdelkov je takih, ker so manj masni, zato dodajo tudi malo soli, da zadržijo vlago,” pravi.

Piščanec na žaru je kljub temu zdrava malica.

“Dopolnite ga z drugimi hranljivimi živili, kot sta sadje in zelenjava. Na ta način boste dobili nekaj dodanega kalija,” pravi Zeratsky… več na Princesa.si

Foto: Pexels

Ne spreglejte…

Tako se hujša kot za šalo: Pet načinov, kako voda pospeši hujšanje

Veliko število študij podpira teorijo, da je pitje vode koristno za hujšanje. Hidracija je namreč ključna za številne dejavnike, ki igrajo vlogo pri izgubi teže, vključno s prebavo, porabo kalorij, delovanjem mišic.

Ustvarja občutek sitosti

Ko je želodec poln, pošlje signale možganom, naj prenehajo jesti. Voda lahko pomaga zasesti prostor v želodcu, kar povzroči občutek sitosti in zmanjša lakoto.

Oseba lahko tudi misli, da je lačna, ko je dejansko žejna, in če popije kozarec vode, preden poseže po nečem za jesti, lahko pomaga preprečiti nepotrebne prigrizke… več tukaj.