Platforma za luksuzno e-trgovanje TOWARD resno jemlje trajnost.
Naučite se pravilno nakupovati
Kot kupci se vse bolj zavedamo slabih strani hitre mode. Degradacije okolja in težave z delom sta zgolj dve od njih. Nakupovanje pri etičnih blagovnih znamkah se zdi kot eden od boljših odgovorov. Vendar je težko, celo nemogoče razumeti, kaj pomeni, ko podjetje trdi, da je trajnostno.
Ana Kannan, ustanoviteljica platforme za luksuzno e-trgovanje TOWARD, je pripravila svojo rešitev.
Kannanino strast do trajnosti je spodbudila njena vzgoja. Avtomobilski sedeži, v katerih se je peljala, so bili iz usnja, celotna družina pa je bila vegetarijanska. Njena mama je vedno poudarjala, naj oblačila čim dlje ostanejo v uporabi. Na Univerzo Južne Kalifornije je odšla študirat STEM. Ko se je udeležila predavanja o trajnostnem razvoju v modi, se je začela porajati njena ideja o znamki.
“Postavljala sem si vprašanja,” pojasnjuje Kannan, “kot na primer, koliko odstotkov dobavne verige se zares spremlja? Ali so materiali res certificirani? Kaj blagovni znamki preprečuje, da bi lagala? Ugotovila sem, da je potreben prostor, kjer bi lahko neodvisno preverjali blagovne znamke, potrošniki pa bi lahko zaupali, da so te blagovne znamke resnično in iskreno odgovorne.”
Za to nalogo je ustvarila podjetje TOWARD. Na spletni strani so oblačila podjetja uravnotežena med zemeljskimi toni in sodobnejšimi odtenki.
Pomislite na elegantne obleke slipdress, široke hlače in puhaste pastelne torbe za dojenčke. V digitalni trgovini so zavihki z oznakami Oblačila, Čevlji ter Torbe in dodatki kot v vseh drugih nakupovalnih platformah.
Potrošnikom je na voljo tudi zavihek Odgovornost. V njem je opisano, kaj podjetju pomeni trajnost. Kannan pravi, da se zanjo pojem odgovornosti razteza veliko dlje kot le na trajnostno blagovno znamko. “V resnici se nanaša na celostni vpliv vsakega elementa v dobavni verigi. Naš okvir je način, kako ocenimo, ali je blagovna znamka primerna za nas,” pravi.
9 stebrov za ocenjevanje trajnosti
Ekipa podjetja TOWARD je za pomoč pri ocenjevanju razvila devet stebrov za ocenjevanje vseh področij trajnosti blagovne znamke. S tem se je prepričala, da vsak oblikovalec, ki ga podjetje predstavlja, izpolnjuje njihove standarde. Ti stebri med drugim vključujejo pravice delavcev, ekološke materiale, ohranjanje vode in dobro počutje živali.
Ostati zavezan trajnostnemu razvoju pomeni, da se spreminjamo v skladu z našim svetom [Ana Kannan]
Da bi zagotovili, da je blagovna znamka dovolj odgovorna in se kot takšna lahko pridruži platformi TOWARD, je Kannanova ekipa skupaj z okoljskimi strokovnjaki pripravila več kot 100 vprašanj.
Na te mora odgovoriti vsaka blagovna znamka s konkretnimi dokazili. Na podlagi tega trajnostnega vprašalnika TOWARD določi, katerega od devetih stebrov blagovna znamka izpolnjuje in ali izpolnjuje pogoje za vključitev na spletno stran.
Ti stebri niso le označevalci za blagovne znamke, ki imajo oznako TOWARD. Služijo tudi kot načrt za vse blagovne znamke, ki želijo izboljšati svoje prakse odgovornosti za naprej. Vprašajo se lahko v katerih stvareh so trenutno najboljši, na katerih stvareh morajo delati. Nato lahko prilagodijo svoje načrte za naprej. Njeno podjetje uspešno opredeljuje univerzalne standarde trajnosti v svetu mode. Hkrati potrošnike luksuznih izdelkov izobražuje o preglednosti in odgovornosti blagovnih znamk.

Poleg odprtja prve trgovine na aveniji Melrose v Hollywoodu, ima podjetje TOWARD tudi velike načrte za prihodnost. “Ostati zavezan trajnostnemu razvoju pomeni, da se spreminjamo v skladu z našim svetom” pravi Kannan in doda: ”Trenutno na podlagi najnovejših informacij o podnebju in vseh raziskav o trajnosti delamo na prenovi našega okvira odgovornosti.”
Upa, da bo TOWARD delovala kot enotna točka za odgovorno nakupovanje modnih in lepotnih izdelkov. Hkrati jo vidi tudi kot vir za vse, ki želijo posodobiti svoje znanje. Upamo, da bodo potrošniki dobili navdih in v celoti usmerili na področje trajnostne mode.
“Zelo sem navdušena nad prihodnostjo trajnostne mode,” pravi Kannan. “Menim, da je pri modi preglednost najpomembnejša prednostna naloga. Če blagovne znamke ne morejo razkriti vsega o svojih praksah, jim je težje zaupati. Zato si predstavljam zelo pregledno prihodnost mode, v kateri bodo vse blagovne znamke uporabljale najnovejše in najboljše materiale in inovacije ter resnično napredovale v smeri bolj odgovorne prihodnosti.”
Vir slik: California Apparel News, Harper’s Bazzar