Nered vpliva na duševno zdravje in povzroča stres

Prizadevanje, da bi bilo vse popolno, nas lahko oropa veselja do zdravega življenja, vendar nam tudi nered ne koristi. Pri ženskah lahko povzroči občutek tesnobe in stresa. Ugotovimo povezavo med neredom in tesnobo.

Postavite si realna pričakovanja: Razumeti morate, da popolnost ni dosegljiva in ni potrebno, da je vaš dom vedno brezhibno urejen. Določite realna pričakovanja in si dovolite, da občasno nastane nered. Pomembno je, da nereda ne povezujete neposredno s svojo vrednostjo ali samopodobo.

Organizacija

Razmislite o postopnem procesu organizacije in čiščenja. Ne poskušajte rešiti vsega naenkrat, saj to lahko povzroči dodatni stres. Določite si manjše cilje in se osredotočite na eno sobo ali območje naenkrat. Določite si, kaj želite doseči. Ali želite le pospraviti nered, ali tudi organizirati stvari bolj učinkovito? Postavljanje ciljev vam bo pomagalo bolje razumeti, kje začeti.

Razvijanje rutine

Uvedite rutino za čiščenje in organizacijo, da preprečite, da bi se nered znova kopičil. Dnevna ali tedenska čiščenja vam lahko pomagajo ohraniti urejenost brez pretiranega stresa. Vsak dan si vzemite nekaj minut, da hitro pospravite stvari na svoje mesto. Enkrat tedensko si vzemite čas za temeljito čiščenje. Očistite tla, obrišite površine, očistite kopalnico in stranišče. Enkrat letno izvedite temeljito pomladansko čiščenje. To vključuje čiščenje oken, pranje zaves in preprog ter temeljito čiščenje vseh prostorov.

Pomembnost self-care

Skrb za svoje duševno zdravje je ključnega pomena. Poskrbite za redne odmore, meditacijo, jogo ali druge tehnike sproščanja, ki vam pomagajo obvladovati stres.

Pomoč iz okolice… več na Princesa.si

Foto: Pexels Portal24