Netflix napovedal cenejše naročnine, kjer bodo predvajani oglasi. Netflixov direktor Ted Sarandos je napovedal, da so del vizije tudi oglasi.
Po poročanju portala Hollywood Reporter je na festivalu v Cannes-u Ted Sarandos potrdil govorice, da bo Netflix uvedel oglase in naj bi že začel pogovore s potencialnimi oglaševalci.
Posebej zanimivo pri tem je, da gre za platformo, ki se je do zdaj otepala oglasov in stavila na naročnine. Če je v času pandemije število naročnin močno poskočilo, se je v zadnjih mesecih rast upočasnila oziroma je Netflix v prvem četrtletju leta 2022 izgubil cca 200 tisoč naročnikov.
»Odpovedali smo se velikemu segmentu potrošnikov. To so ljudje, ki pravijo »Hej, Netflix je predrag zame, za oglaševanje pa mi je vseeno.«. To ne pomeni, da bo imel Netflix po novem oglase. Uvedli bodo oglasne bloke za tiste, ki bodo za nižjo ceno pripravljeni gledati oglase. Ni še znan točen datum, kdaj naj bi bila nova »naročnina« na voljo.