Nintendo Switch 2, nova igralna konzola japonskega tehnološkega velikana, je ob izidu 5. junija 2025 dosegla izjemen prodajni uspeh. Po uradnih podatkih je Nintendo v prvih štirih dneh po izidu prodal več kot 3,5 milijona enot po vsem svetu, kar predstavlja največji prodajni dosežek za katero koli Nintendo konzolo v tako kratkem obdobju. Ta dosežek presega celo uspeh izvirnega Switcha, ki je v prvem mesecu po izidu leta 2017 dosegel 2,74 milijona prodanih enot.
Nintendo Switch 2 je ob izidu sprožil pravo evforijo med igričarji. Trgovine, kot so Best Buy v ZDA in Bic Camera na Japonskem, so poročale o dolgih vrstah in razprodanih zalogah že v prvih urah po začetku prodaje. Na Japonskem je za konzolo v predprodajnem obdobju kandidiralo kar 2,2 milijona ljudi prek loterijskega sistema, kar je preseglo pričakovanja podjetja.
Predsednik Nintenda Shuntaro Furukawa je ob tem izrazil presenečenje nad izjemnim povpraševanjem in obljubil povečanje proizvodnih zmogljivosti, da bi zadostili povpraševanju. Nintendo si je zastavil cilj, da do konca poslovnega leta marca 2026 proda 15 milijonov enot, analitiki pa napovedujejo, da bi lahko ta cilj celo presegli. Po oceni analitske hiše Ampere bi lahko Switch 2 do leta 2030 dosegel prodajo 100 milijonov enot.
Nintendo Switch 2 prinaša več pomembnih izboljšav v primerjavi s predhodnikom. Konzola ima večji in bolj odziven zaslon, ki podpira ločljivost 1080p v prenosnem načinu in 4K pri priklopu na združljiv televizor. Poleg tega so novi magnetni krmilniki Joy-Con 2 opremljeni z miškino funkcionalnostjo, kar odpira nove možnosti za igranje. Izboljšan procesor omogoča naprednejšo grafiko in zmogljivost, kar je gamerje še posebej navdušilo.
Ob izidu je konzolo spremljala ekskluzivna igra Mario Kart World, ki je dodatno spodbudila povpraševanje. Funkcija GameChat, ki omogoča glasovni in video klepet ter deljenje zaslona z drugimi igralci, prinaša novo dimenzijo družabnega igranja, saj ustvarja občutek skupnega igranja tudi na daljavo.
Miha D. Kovač
Foto: Pexels/fotografija je simbolna