Njegov problem je bil v tem, da so ga poleg televizije, politike in avtomobilov zanimala le še lepa dekleta. Stavek s katerim k branju 29. poglavja knjige Nevarna razmerja slečene Slovenije tokrat povabi avtor Bojan Požar.
“Ta knjiga je prozni prikaz dogodkov in oseb ter nepopoln zapis slovenske medijske scene, ki temelji na javno dostopnih virih. Nekateri dogodki so prikazani v celoti, ali pa so domnevni oziroma strnjeni.”
Bojan Požar
29.
****
– Moška družba ji je ugajala že zelo zgodaj. Kasneje, ko se je začela zavedati svoje lepote, pa so ji postajali vse bolj všeč zlasti vplivni poslovneži, uspešni glasbeniki, režiserji in nadarjeni arhitekti. V tistem času se je veliko dobivala s Savom Dinjaškim, šefom stikov z javnostmi pri Novi Ljubljanski banki. Ta se je kasneje odločil za Katarino Klemenc, danes praktično kolegico, saj Klemenčeva vodi stike z javnostmi v farmacevtski družbi Lek, prej pa je dolgo živela skupaj z Igor Šuštarjem, lastnikom oglaševalske agencije Koda studio.
Igor Šuštar, ki naj bi v tujini pobiral številna pomembna poklicna priznanja, recimo prestižno zlato pero, ki ga podeljuje IABC, mednarodno združenje poslovnih komunikatorjev, se je na domačih tleh večkrat vedel kot slon v trgovini s porcelanom. Skupaj s Katarino Klemenc (nekdaj sta bila tekmovalno povprečen plesni par) sta kot menedžerja prevzela najuspešnejši slovenski plesni par in večkratna svetovna prvaka Katarino Venturini in Andreja Škufco. Toda z mnogimi menedžerskimi potezami sta jima delala medvedjo uslugo. Ne samo da sta ustvarjala zdrahe in probleme tam, kjer jih do takrat ni bilo, recimo na Zvezi plesnih organizacij, temveč jima je v najkrajšem možnem času uspelo oba simpatična plesalca skorajda izriniti iz medijev.
Revija Antena je recimo plesni par povabila na foto seanso za naslovnico. Škufca in Venturinijeva sta se z Anteninim fotografom že pripravljala v maski, ko je v zgornjih prostorih spretni menedžer in strokovnjak za odnose z javnostmi Igor Šuštar od Antenine urednice Jasmin Petan Malahovsky zahteval plačilo za fotografije, če že ne to, pa vsaj brezplačne objave njunih sponzorjev. Ker urednica tega ni želela storiti, ji je histerično očital vse mogoče, od neprofesionalnosti do nepoznavanja kapitalizma. In ker z očitki in grožnjami nikakor ni hotel nehati in niti po celi uri držanja za kljuko med vrati zapustiti redakcije, ga je odločna Jasmin dobesedno vrgla skozi vrata. Vključno z njim sta odšla tudi plesalca in ostala brez naslovnice.
Igor Šuštar je zaradi takšnega načina poslovnega komuniciranja izgubljal naročnike kot po tekočem traku, njegov Koda studio je menda izpadel iz oglaševalske zbornice in malo je manjkalo, da ni zapravil še imidža odličnega plesnega para. Vsega tega in verjetno še marsičesa pa se je očitno naveličala tudi njegova intimna partnerka Katarina Klemenc in ga zapustila s pravim hollywoodskim navdihom. Dobro obveščeni pravijo, da je nič hudega sluteči Šuštar nekega lepega jutra našel samo majhen bel listek z napisom “odšla sem in ne bo me več”, kot nekakšen pravi “Dear John”, iz istoimenske televizijske nadaljevanke. Očitno poučena o teh stvareh je Katarina Klemenc kljub že dalj časa trajajoči zvezi z Dinjaškim obdržala svoje stanovanje. Jano Kolar je Janezu Drnovšku menda predlagal režiser Matjaž Berger, ki je v Drnovškovem kabinetu za mesečno plačo včasih skrbel predvsem zato, kako naj se predsednik vlade nastavlja fotografom… več tukaj.
28. poglavje
Celjanka Janja Božič Marolt pokaže svoje ambicije: Nekoč bom vozila takšen avto, kot ga ne vozi nobena v Sloveniji… več tukaj.
Foto: Bojan Požar