Nova Alfa Romeo 33 Stradale prestala visokohitrostne teste
Inženirska ekipa Alfa Romeo je pred kratkim zaključila obsežno testno sejo z novim prototipom 33 Stradale na slovitem dirkališču Nardò v Italiji. Testiranja so bila osredotočena na validacijo vozne dinamike, aerodinamične zmogljivosti, najvišje hitrosti, učinkovitost hladilnih sistemov ter zvočno izolacijo kabine. Prva dostava tega izjemnega avtomobila je predvidena konec decembra v Italiji.
Delo na tako zmogljivem avtomobilu zahteva izjemno napredne testne pogoje, zato je Alfa Romeo izbrala tehnični center Nardò (NTC). Ta testni kompleks, ki ga je leta 1975 ustanovil FIAT, velja za enega najnaprednejših testnih poligonov na svetu. Nahaja se v Puglii, pokriva površino 700 hektarjev in vključuje 20 testnih stez, namenjenih razvoju vozil na vseh ravneh. Med temi stezami izstopa legendarni Nardò Ring, krožna steza s premerom 4 kilometre in dolžino 12,6 kilometra, ki omogoča preizkušanje vozil pri izjemno visokih hitrostih.
Preverjanje zmogljivosti na ekstremnih hitrostih
Ekipa Alfa Romeo je na Nardò Ringu izvedla testiranja visoke hitrosti in potrdila, da novi 33 Stradale doseže najvišjo hitrost 333 km/h ter pospešek od 0 do 100 km/h v manj kot treh sekundah. Ključ do teh impresivnih rezultatov je napredna aerodinamična zasnova, ki optimizira delovanje 3,0-litrskega motorja V6 twin-turbo z močjo več kot 620 KM. Ta motor, nameščen vzdolžno na sredini vozila, deluje v kombinaciji z 8-stopenjskim menjalnikom DCT, pogonom na zadnja kolesa in elektronskim diferencialom z omejenim zdrsom, kar zagotavlja izjemno vozno izkušnjo.
Zaradi parabolične oblike Nardò Ringa se vozniki pri določenih hitrostih počutijo, kot da vozijo po neskončni ravnini, kar omogoča natančno validacijo dinamičnih parametrov, kot so stabilnost, aerodinamika in vodljivost.
Prejšnja testiranja na poligonu Balocco
Pred testiranji v Nardòju je Alfa Romeo izvedla obsežne teste na poligonu Balocco v provinci Vercelli, zgodovinski lokaciji, kjer Alfa Romeo že od leta 1962 razvija svoje najzmogljivejše modele. Na Baloccu so inženirji preverjali ravnotežje, zavorne sisteme in vodljivost na različnih hitrostih. Zasnova šasije vključuje aluminijasti H-okvir in karbonsko vlakneno monokok strukturo, kar skupaj s sofisticiranim vzmetenjem zagotavlja odlično upravljanje vozila.
Testiranja so vključevala tudi preizkus dveh načinov vožnje: Strada (Cesta), ki zagotavlja udobje in mirno vožnjo, ter Pista (Dirkališče), namenjen adrenalinskim užitkom z ostrejšim odzivom stopalk, tršim vzmetenjem in aktivnimi izpušnimi ventili. V načinu Pista je avtomobil omogočil tudi hiter zagon (“Partenza Veloce«2), ki optimizira pospešek z minimalnim zdrsom koles.
Tehnološke inovacije za najboljšo vozno izkušnjo
33 Stradale je zasnovan z mislijo na popolno integracijo človeka in stroja. Aktivni sistem vzmetenja z dvokrakimi rokami in elektronsko nadzorovanimi blažilniki omogoča odlično kombinacijo udobja in zmogljivosti. Z uporabo Brembovih karbonsko-keramičnih zavor je zagotovljeno učinkovito zaviranje, tudi pri visokih temperaturah, kar omogoča hitro zaviranje s 100 km/h na nič v manj kot 33 metrih.
Posebno pozornost so posvetili tudi zvočni izkušnji: zvok twin-turbo motorja V6, ki ga opišejo kot “mehansko simfonijo,” ustvarja edinstvena čustva pri vsakem pospeševanju. Sistem aktivnega vzmetenja in izjemna natančnost krmiljenja zagotavljata vrhunsko vodljivost, kar omogoča vozniku, da popolnoma zaupa zmogljivostim avtomobila.
Z zaključkom intenzivnih testiranj v Nardòju in Baloccu je Alfa Romeo dokazala, da 33 Stradale združuje zmogljivost superšportnika z vsakodnevno uporabnostjo. Ta ekskluzivni model, ki nadaljuje tradicijo italijanske avtomobilske odličnosti, predstavlja vrhunec inženirskega znanja in oblikovalske inovacije. Prvi avtomobili bodo kupcem dostavljeni konec decembra, kar pomeni, da bomo kmalu na cestah videli eno najbolj prestižnih kreacij Alfa Romea.
Portal24; Foto: Stellantis media