Nova Alfa Romeo Giulia uporablja platformo Charger EV
V nedavnem intervjuju za Motor1 Italy je Jean Philippe Imparato, generalni direktor Alfa Romeo, delil razburljive predhodne podrobnosti o prihajajoči športni limuzini znamke. Razkril je, da bo nova vozila, vključno z omenjeno limuzino, poganjala platforma STLA Large, podobno kot Dodge Charger 2024, vendar z občutno različnim dizajnom. Dogodek, ki je potekal v Areseju v muzeju Alfa Romeo, je postregel z nadaljnjimi vpogledi v prihodnost znamke. Imparato je z velikim navdušenjem govoril o oblikovanju novega modela, ki je bil v razvoju zadnji dve leti. “Kar smo zasnovali, je resnično impresivno. Ni bilo mogoče končati dizajna tega avtomobila, ne da bi se vanj popolnoma zaljubili,” je povedal Imparato.
Razkritje je bilo še posebej pomembno, saj je Alfa Romeo napovedala, da bo novo Giulio proizvajala v isti tovarni kot športni terenec Stelvio, v Cassinu. Poudarili so, da bo Stelvio prvič na voljo v prodaji nekje v letu 2025, sledila pa mu bo limuzina približno leto dni kasneje. To je vzbudilo vprašanja o tem, kako bo Stellantis ločil novo Giulio od Chargerja, na kar je Imparato odgovoril, da platforma STLA Large ponuja veliko prilagodljivosti, kar zadeva dimenzije vozila.
Špekulacije
Špekulacije so bile tudi o tem, ali bo naslednja Giulia sledila tradicionalni limuzinski formuli ali pa bo prevzela bolj sodoben fastback dizajn, ki bi bil v skladu s predhodnimi namigi podjetja. Poleg tega so se pojavila poročila, da bi lahko Giulia in Stelvio prešla na popolnoma električni pogon, vendar Imparato pojasnjuje, da to ni nujno. Platforma STLA Large je namreč zasnovana tako, da lahko sprejme tako motorje z notranjim izgorevanjem kot električne pogone, kar omogoča široko paleto pogonskih sklopov, vključno s hibridnimi različicami.
Imparato je tudi nakazal, da bo do leta 2027 vsak model Alfa Romeo na voljo v električni različici, začenši z manjšim križancem Milano, ki bo predstavljen aprila naslednje leto. Za Giulio in Stelvio so načrtovane različice brez emisij, večji SUV pa bi lahko sledil pozneje v desetletju. Razmišljanja so tudi o potencialni oživitvi imena Duetto za kompaktni električni avtomobil, kar kaže na vsestranskost in inovativnost znamke Alfa Romeo.
Prodajne številke za Alfa Romeo kažejo na pozitiven trend, saj so v letu 2023 narasle za 30 odstotkov, kar napoveduje uspešno leto 2024 z uvedbo novega Milana in prihajajočih modelov Stelvio in Giulia v naslednjih letih. Združitev podjetij FCA in PSA v skupino Stellantis je prinesla obljubo o ohranjanju vseh 14 blagovnih znamk z desetletnimi investicijskimi načrti, kar je Alfa Romeo izkoristila za obsežno prenovo svoje ponudbe, podobno pa se dogaja tudi z drugimi italijanskimi in francoskimi znamkami pod okriljem Stellantis.
[Vir: Motor1]; Portal24; Foto: AlfaRomeo