Novi Mercedes-AMG GT: Hibridna tehnologija za vrhunsko zmogljivost

ByMiha Kovač

22. aprila, 2024
Mercedes-AMG GT 63 SE Performance [Foto: Mercedes-Benz]

Novi Mercedes-AMG GT: Hibridna tehnologija za vrhunsko zmogljivost

Mercedes-AMG je lansiral novo vrhunsko različico modela GT, ki združuje tradicionalno moč z inovativno hibridno tehnologijo. Osrednji del tega modela je napreden vtični hibridni sistem, ki združuje 4,0-litrski motor V8 z električnim motorjem in zagotavlja osupljivo skupno moč do 816 konjskih moči ter vrhunski navor 1.420 Nm.

Ta visok navor je na voljo le kratek čas v načinu ‘overboost’, čeprav je osnovni navor še vedno impresiven 1.050 Nm. Spredaj nameščeni bencinski motor ima dvojne turbopolnilnike in moč prenaša prek devetstopenjskega samodejnega menjalnika MCT. Električni motor z 204 konjskimi močmi je nameščen zadaj, opremljen z dvostopenjskim menjalnikom in mehanskim diferencialom z omejenim zdrsom, ki črpa energijo iz 6,1 kWh baterijskega paketa, nameščenega nad zadnjo premo.

Izboljšanje zmogljivosti

Kljub razmeroma majhni bateriji, ki nudi le 13 kilometrov električnega dosega, sistem vtičnega priključka ni namenjen predvsem varčevanju, temveč izboljšanju zmogljivosti. Avtomobil v tem res izstopa, saj pospeši od 0 do 100 km/h v samo 2,8 sekunde, s čimer je hitrejši od hipersportnega vozila Mercedes AMG ONE, ki do 100 km/h pospeši v 2,9 sekunde. Vendar pa ONE pospešuje hitreje nad 200 km/h. Največja hitrost novega GT je omejena na 320 km/h.

Z vso vgrajeno tehnologijo Mercedes še ni razkril točne teže vozila, vendar se pričakuje, da bo precejšnja. Za obvladovanje te mase je model AMG E Performance opremljen s standardnimi karbonsko-keramičnimi zavorami, s koluti premera 420 mm in šestbatnimi zavornimi čeljustmi spredaj ter koluti premera 380 mm in lebdečimi zavornimi čeljustmi zadaj.

Vizualno se model E Performance nekoliko razlikuje od manjših modelov GT 63, ki ponujajo standardne stilske možnosti, vključno z aerodinamičnim paketom z fiksnim zadnjim krilom in izbiro 20- in 21-palčnih platišč.

Čeprav cena novega modela še ni bila razkrita, glede na to, da manj močan in nehibridni Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+ stane več kot 250.000 evrov na Hrvaškem, se ugiba, da bi nov avtomobil lahko stal blizu 300.000 evrov.

[Vir: Motor1]; Portal24; Foto: Mercedes-Benz