Novitec razkriva močne nadgradnje za Ferrari 812 Competizione
Le nekaj ur po tem, ko je Ferrari predstavil edinstveno stvaritev njihovega glavnega oblikovalca za dobrodelne namene, ki temelji na modelu 812 Competizione, je priznani tuner Novitec predstavil svojo vizijo superšportnika V12 s sprednjim motorjem. Novitec, ki ga pogosto imenujejo “vodilni svetovni tuner za vozila v Maranellu”, vidi prostor za izboljšave v že tako izjemno hitrem 812 Competizione, ki ima 6,5-litrski motor V12, ki proizvede 830 konjskih moči. In seveda je poudarek na pridobivanju še večje zmogljivosti.
Vendar pa Novitecov pristop ostaja izpopolnjen in povečuje moč brez zatekanja k divjim turbo pretvorbam ali obsežnim spremembam kartiranja motorja. Kljub temu je rezultat osupljivih 866 konjskih moči pri 9250 vrt/min in 711 Nm pri 6950 vrt/min. Povečanje moči za 36 konjskih moči in 19 Nm gre predvsem pripisati na novo oblikovanemu izpušnemu sistemu.
V skladu s tem želi nov izpušni sistem omogočiti bolj svobodno dihanje motorja, prispeva pa tudi k izgubi teže. Za tiste, ki si prizadevajo za ultimativno zmanjšanje teže, je namesto standardne različice iz nerjavečega jekla na voljo možnost izpuha Inconel, ki se uporablja tudi v Formuli 1.
Ekskluzivni pridih
Za tiste, ki iščejo še bolj ekskluziven pridih, je na voljo pozlačen pokrov izpušne cevi 999. Ne samo, da izžareva eleganco, ampak je zasnovan tudi tako, da zagotavlja izboljšano odvajanje toplote. Kaj pa zvok? Vas skrbi, da je morda pretiho? Ne bojte se – obstaja tudi možnost brez krmiljenja ventila. V tem primeru rohnenje motorja ostane enakomerno, kar zagotavlja, da se vaša prisotnost na cesti sliši.
Vendar pa se obdelava Novitec ne ustavi pri izpušni strani. Preobrazbe segajo tudi na vzmetenje in podvozje. Novitec opremi 812 Competizione s kompletom športnih vzmeti (katere vzmeti vključuje tovarniška vgradnja?), ki znižajo avto za 25 mm. Da bi preprečili strganje pri hitrostnih ovirah ali strmih vhodih v podzemno parkirišče, priporočamo 40 mm prednji dvižni sistem, ki ga lahko upravljate s pritiskom na gumb.
Po Novitecu so vzmeti optimalno usklajene z novo nastavitvijo zobnikov. Vossen prispeva kovana platišča, ki merijo 10Jx21 palcev spredaj s pnevmatikami 275/30 in 12,5Jx22 palcev zadaj z gumo 335/25. Ta kolesa je mogoče prilagoditi, saj je na izbiro 70 različnih barv. Poleg tega se lahko stranke prepustijo prilagoditvi notranjosti z motivom konja V12 znotraj modularnega sistema Novitec.
Omeniti velja, da je vseh 999 primerkov modelov Ferrari 812 Competizione in 599 Aperte kabriolet že zdavnaj razprodanih. Med temi srečnimi lastniki je morda nekaj tistih, ki ugotovijo, da njihovo vozilo nekoliko premalo deluje. Zdaj, zahvaljujoč Novitecu, vedo, kam se obrniti za vznemirljivo nadgradnjo.