Opel je predstavil nadgrajeno različico modela Combo Electric, ki ga je v sodelovanju s podjetjem Bott opremil s popolnoma prilagojenim sistemom za pritrditev tovora. Novi sistem omogoča dolgotrajno vzdržljivost tudi v zahtevnih delovnih pogojih in zagotavlja enostavno naknadno vgradnjo različnih dodatkov.
„Opel Combo je vsestranski med kompaktnimi gospodarskimi vozili – prilagodljiv transporter z obvladljivimi dimenzijami in prostornino tovora do 4,4 kubičnega metra,“ so navedli pri Oplu. Dodali so, da ga „odlikujejo sodobne tehnologije, kot so prilagodljivi, nebleščeči žarometi Intelli-Lux Matrix in dinamični prostorski vid“.
Model, zasnovan podobno kot osebni avtomobil, je namenjen široki paleti uporabnikov – od obrtnikov do dostavnih služb in industrijskih podjetij.
Podjetje Bott velja za vodilnega mednarodnega ponudnika opreme za gospodarska vozila, delovne prostore in delavniško opremo. „Sodelovanje z Bottom omogoča maksimalno stroškovno učinkovitost za naše stranke,“ so pojasnili pri Oplu.
Pri modelu Combo Electric je Bott razvil poseben sistem za pritrditev tovora, ki vključuje komponente, certificirane s strani TÜV, in montažo skladno s standardi DIN. „Naši strokovnjaki zagotavljajo, da je tovorni prostor Comba še bolj robusten in trpežen,“ so poudarili pri podjetju Bott.
Robustna zasnova z lahkimi materiali
Osnovo sistema tvorijo tla iz 12-milimetrske brezove vezane plošče, odporne proti vlagi. Na zgornjo površino je nanesen nedrseč premaz iz smole v zaključku Bott, robovi vrat pa so zaščiteni z aluminijastimi letvami.
„T-matice v tleh omogočajo enostavno naknadno vgradnjo sistemov, kot je Bott Vario3,“ so pojasnili pri Bottu. Notranjost vozila je dodatno zaščitena s stensko oblogo vario protect-light, ki je odporna proti UV-žarkom, koroziji in kemikalijam ter jo je mogoče preprosto očistiti.
Pri zasnovi obloge sta Opel in Bott upoštevala tudi okoljski vidik. „Uporabljamo 4 milimetre debelo oblogo iz recikliranega polipropilena, skladno z našim pristopom ‘Greenovation’,“ so poudarili pri Oplu.
Celoten sistem tehta približno 30 kilogramov, kar pomeni, da voznikom električnega Comba pri natovarjanju ni treba sklepati kompromisov glede uporabne nosilnosti. Električni transporter omogoča do 4,4 kubičnega metra prostornine za tovor in nosilnost do približno 750 kilogramov.
Praktična rešitev neposredno iz tovarne
Sistem za pritrditev tovora Bott ni le tehnično dovršen, temveč tudi ekonomičen. „Predelavo je mogoče izvesti neposredno v tovarni ali na zahtevo prek pooblaščenih Oplovih trgovcev,“ so navedli pri Oplu. Vse poteka v obliki enotne transakcije z enim računom, kar poenostavlja nabavni postopek.
V sklopu rešitve Bott ponuja tudi kovček z različnimi pritrdilnimi trakovi, kavlji, objemkami in drugimi pripomočki za zanesljivo fiksiranje tovora. Takšna priprava omogoča večjo urejenost in varnost v vozilu, hkrati pa prispeva k večji učinkovitosti pri vsakodnevnem delu.
„Naš cilj je bil razviti sistem, ki je hkrati robusten, lahek in stroškovno učinkovit,“ so poudarili pri Bottu. „S tem zagotavljamo, da lahko uporabniki modela Combo delajo profesionalno, preprosto ter časovno in stroškovno varčno,“ so še dodali.
Foto: Opel/Stellantis
