Site icon Portal24

Opel Mokka GSE: Najhitrejši električni Opel doslej ima reli DNK in 280 „konjev“

Opel Mokka GSE: Najhitrejši električni Opel doslej ima reli DNK in 280 „konjev“ [Foto: Opel/Stellantis media]

Opel je v zadnjem obdobju večkrat pokazal, da s kratico „GSE“ (Grand Sport Electric) misli skrajno resno. Zdaj pa stvari dviga na novo raven: napovedana Mokka GSE, navdahnjena z izkušnjami iz relija, ni več le koncept, temveč avtomobil, ki prihaja v serijsko proizvodnjo.

„Nova Mokka GSE na ulice prinaša energijo motošporta,“ pravi Rebecca Reinermann, podpredsednica trženja pri Oplu in Vauxhallu. Dodaja, da so v vozilu združene najboljše izkušnje znamke iz električnega relija in da gre za avtomobil, ustvarjen za vsakodnevne užitke.

Pod motornim pokrovom električne Mokke GSE se skriva impresivnih 207 kW oziroma 280 konjskih moči, ki skupaj z 345 Nm navora poskrbijo za pospešek iz mirovanja do 100 km/h v le 5,9 sekunde. Najvišja hitrost? Kar 200 km/h – kar Opel označuje za najhitrejšo serijsko električno vozilo z njihovim logotipom Blitz.

Voznik lahko izbira med tremi voznimi načini:

Za energijo poskrbi 54 kWh litij-ionska baterija, skupna masa vozila pa ostaja pod mejo 1,6 tone, kar je zavidljivo za EV segment.

Tehnika z dirkališča: Torsen diferencial in posebni amortizerji

Mokka GSE ni le moč in pospeški, ampak tudi dinamika, ki jo pričakujemo od avtomobila z reli pedigrejem. Srce pogona predstavlja sprednji pogon z večlamelnim Torsen diferencialom, ki omogoča učinkovit prenos moči na asfalt. Vozilo je opremljeno z novim podvozjem, razvitim posebej za ta model, in dvojnimi hidravličnimi amortizerji.

Zavore, krmilni sistem in vse visokonapetostne komponente, vključno z motorjem, pretvornikom in kabelskim snopom, izvirajo neposredno iz dirkalne različice Mokka GSE Rally. Inženirji pri Oplu so očitno zavihali rokave in zrelirali vozilo, ki naj bi na cesti ponudilo občutke iz specialne preizkušnje.

Oblikovni krik: Rumena moč na 20-palčnih platiščih

Čeprav standardna Mokka že velja za enega bolj vpadljivih križancev, GSE prinaša oblikovno nadgradnjo, ki ne pušča dvomov o njenem značaju.

Na prednjem in zadnjem delu izstopajo reli-vdahnjeni GSE vložki, aerodinamično izpopolnjena 20-palčna aluminijasta platišča pa so obuta v Michelin Pilot Sport EV pnevmatike dimenzij 225/40 R20 – razvite posebej za ta model. Med kraki se svetijo rumene zavorne čeljusti, rumeno-črni logotip GSE pa zaključi oblikovni podpis avtomobila.

Kokpit za športnega voznika: digitalno, alkantara in povratne informacije

Notranjost sledi športnemu utripu zunanjosti. Sedeža iz alkantare z integriranima vzglavnikoma ponujata odlično oporo, barvna paleta pa temelji na kombinaciji sive, bele in rumene. Značilna je bela linija skozi sredino sedežev, dopolnjena z rumenimi šivi.

Krmilni sistem je bil za GSE na novo razvit, volanski obroč pa je sploščen zgoraj in spodaj, kar skupaj z aluminijastimi pedali voznika dodatno vključi v izkušnjo. Informacije o vozilu prikazujeta dva zaslona: 10-palčni voznikov digitalni prikazovalnik in osrednji zaslon na dotik, oba v slogu GSE. Med prikazi izstopajo G-sile, pospešek in podatki o stanju baterije.

Z modelom Mokka GSE Opel dokazuje, da zna združiti vsakdanjo uporabnost s športnim karakterjem in električno prihodnostjo. Več informacij o svetovni premieri in začetku prodaje bo znanih kmalu, a že zdaj je jasno: „OMG! GSE“ ni le krilatica, temveč nova era električne zmogljivosti v stilu Blitz.

Miha D. Kovač

Foto: Opel/Stellantis media

Exit mobile version