Padec prodaje iPhonov na Kitajskem in vzpon Huaweija

ByA.K.

7. marca, 2024
Foto: Pixabay

Padec prodaje iPhonov na Kitajskem in vzpon Huaweija

V prvih šestih tednih letošnjega leta je prodaja iPhonov podjetja Apple na Kitajskem doživela opazen padec. Po podatkih raziskovalnega podjetja Counterpoint je število prodanih enot upadlo za 24 odstotkov v primerjavi z enakim obdobjem lani, kar kaže na vedno večjo konkurenco na trgu. V istem obdobju je prodaja Huaweija, enega od glavnih tekmecev, narasla za impresivnih 64 odstotkov.

Apple se sooča s težko bitko proti kitajskim proizvajalcem, kot so Huawei, Oppo, Vivo in Xiaomi. Ti konkurenti so pritisnili na ameriškega tehnološkega giganta ne le s svojimi inovativnimi izdelki, temveč tudi z agresivno cenovno politiko. Poleg tega je celotni kitajski trg pametnih telefonov doživel 7-odstotni padec, kar dodatno otežuje položaj za vse akterje na trgu.

Huawei, kljub težavam zaradi ameriških sankcij, še naprej preseneča z rastjo. Lani avgusta je podjetje predstavilo serijo telefonov 5G Mate 60, kar je kljub omejitvam dostopa do ključnih čipov in tehnologije za 5G omrežje znatno povečalo njegovo prodajo. Poleg Huaweija je rast zabeležil tudi Honor, medtem ko so Vivo, Xiaomi in Oppo zabeležili padec prodaje v primerjavi z lanskim letom.

Raziskava Counterpoint je razkrila tudi pomembno spremembo na kitajskem trgu pametnih telefonov. Applov tržni delež se je zmanjšal s 19 odstotkov na 15,7 odstotka, kar je povzročilo, da je padel z drugega na četrto mesto med proizvajalci. Nasprotno pa je Huawei uspel svoj tržni delež povečati na 16,5 odstotka, kar ga je povzdignilo na drugo mesto. Kljub 15-odstotnemu padcu prodaje je Vivo uspel obdržati svoj položaj kot vodilni proizvajalec na Kitajskem.

Tako Apple kot Huawei zaenkrat nista komentirala teh podatkov na prošnjo BBC-ja. Razvoj dogodkov kaže na dinamične spremembe v industriji pametnih telefonov, kjer inovacije in tržne strategije odločilno vplivajo na uspeh podjetij.

[Vir: HINA]; Portal24; Foto: Pixabay