Peugeot prenovil svoj najmanjši SUV: To je novi 2008

ByAna Koren

5. maja, 2023
Peugeot 208 Foto: Peugeot

Peugeot prenovil svoj najmanjši SUV: To je novi 2008

Približno štiri leta po premieri je napočil čas za prenovo. Peugeot je tako prenovil svojega najmanjšega športnega terenskega avtomobila. Razred majhnih športnih terencev je eden najpomembnejših segmentov na trgu. Pri Peugeotu so, da bi ohranili svežino avtomobila v primerjavi s številnimi tekmeci, pohiteli s prenovo. 

Peugeot je 2008 oblikovno uskladil z novejšimi modeli znamke, predvsem z modelom 508, ki je v začetku leta prav tako doživel prenovo. Avto je dobil nov sprednji del, na katerem prevladujejo nove in večje luči. izrazitejše dnevne luči v slogu levjih krempljev. Slednje je detajl, ki ga Peugeot pri svojih avtomobilih vse bolj uveljavlja. Avto je od spredaj videti veliko bolj dinamičen kot prej. 

Zadek je le malenkostno spremenjen, največje spremembe so drugačne zadnje luči in bolj izrazit napis Peugeot. Med ostalimi spremembami zunanjega videza velja izpostaviti nova 16- do 18-palčna platišča in nove barve. 

V notranjosti imajo vse različice zdaj velik 10-palčni zaslon na dotik, ki nadomešča manjši 7-palčni zaslon, ki je bil do sedaj standard v modelih z nižjimi specifikacijami. Vrhunske različice so dobile na novo oblikovan Allure. GT pa je dobil še na novo oblikovane 10-palčne digitalne instrumente (s 3D učinkom na različici GT). Različice z ročnim menjalnikom so dobile na novo oblikovano prestavno ročico.

Spremembe so tudi pod karoserijo, a za zdaj veljajo le za električni model. Dobil je nov pogon z močnejšim motorjem in baterijo večje kapacitete. Motor zdaj razvije 156 KM namesto prejšnjih 136, baterija pa se je povečala za 4 kWh na 54 kWh. Doseg se je močno povečal, s prejšnjih 354 na 406 kilometrov (cikel WLTP).

V začetku leta 2024 prihaja velika novost: hibridni pogon. Sestavljala ga bosta bencinski motor s 136 KM in elektromotor, vgrajen v novi šeststopenjski samodejni menjalnik. Pri Peugeotu trdijo, da bo imel ta sistem približno 15 odstotkov manjšo porabo kot klasičen bencinski motor. Poleg tega so tu dobro znani bencinski in dizelski motorji: bencinska motorja s tremi valji prostornine 1,2 litra imata 100 in 130 KM, 1,5-litrski dizelski motor pa razvije 130 KM. 

vir Foto: Peugeot