Platforma X vrača brezplačne modre kljukice

ByAna Koren

5. aprila, 2024 ,
Družbena omrežja [Foto: Pixabay]

Platforma X vrača brezplačne modre kljukice

Platforma X, prej znana kot Twitter, ki je v lasti Elona Muska, je za določene uporabnike ponovno vpeljala brezplačne modre kljukice. Poteza je prišla kot presenečenje, še posebej po tem, ko je Musk napovedal, da bodo nekateri uporabniki deležni vrhunskih storitev. Vendar pa so številni uporabniki izrazili nezadovoljstvo, saj so nenadoma opazili vrnitev modrih kljukic na svoje profile, ne da bi za to plačali.

Modre kljukice so dolgo časa veljale za simbol preverjenosti na Twitterju, rezervirane predvsem za znane osebnosti, politike in druge vplivne račune. Vendar se je ta percepcija kmalu po tem, ko je Musk oktobra 2022 platformo kupil za 44 milijard dolarjev precej spremenilo. Lansko leto je X uvedel politiko, po kateri so modre kljukice prejeli samo tisti, ki so za to plačali mesečno naročnino v višini 8 dolarjev, kar je pripeljalo do odstranitve kljukic številnim prej preverjenim računom.

Vrnitev brezplačnih kljukic sproži zmedo

Sredina najava o brezplačnih modrih kljukicah za račune z več kot 2.500 preverjenimi sledilci je povzročila zmedo in mešane odzive med skupnostjo uporabnikov. Mnogi so bili presenečeni, ko so opazili vrnitev ali novo pojavitev kljukic na svojih profilih, kljub temu da niso plačevali za vrhunske storitve. Igralka Yvette Nicole Brown je bila med tistimi, ki so javno izrazili svoje nezadovoljstvo, z besedami: “Tega nisem plačala. NIKOLI ne bi plačala tega.”

Nekateri uporabniki so modro kljukico začeli dojemati kot znak podpore Musku in naročniškemu modelu X-a, zaradi česar so se pojavila navodila o tem, kako odstraniti kljukico. Novica je sledila napovedi, da bodo “vplivni člani skupnosti” na X prejeli brezplačno naročnino na Premium storitve, kar je povzročilo dodatno zmedo med uporabniki.

Medtem ko se X sooča z nasprotovanjem in zaskrbljenostjo glede moderiranja vsebine in širjenja dezinformacij, ta zadnja poteza dodaja še eno plast kompleksnosti v upravljanje platforme. Poleg tega se X spopada z izzivi pri pridobivanju oglaševalskih dolarjev, ključnega vira prihodkov, medtem ko se znane blagovne znamke, kot sta IBM in NBCUniversal, odmikajo od oglaševanja na platformi.

[Vir: Euronews]; Portal24; Foto: Pixabay