Priljubljene pijače, ki lahko pri moških pospešijo izpadanje las

Moški, ki uživajo določene pijače, imajo lahko večje tveganje za izpadanje las, so razkrili strokovnjaki. Zdravniki trdijo, da je prekomerno izpadanje las pri tistih, ki redno pijejo energijske pijače ter sladkano kavo in čaj višje za 30 odstotkov. Prav tako to tveganje obstaja pri tistih, ki pijejo sokove in športne pijače. 

Strokovnjaki z univerze Tsinghua v Pekingu poročajo, da so moški, ki so popili več kot eno sladko pijačo na dan primerjavi s tistimi, ki teh pijač niso nikoli pili, imeli 42 odstotkov večjo verjetnost, da jim bodo lasje prekomerno izpadali. V povprečju so moški, ki so poročali o prekomernem izpadanju las, spili 12 sladkanih pijač na teden.

Raziskovalci so štiri mesece opazovali navade več kot 1000 Kitajcev, starih od 18 do 45 let. V tem času so morali spremljati svoje prehranjevalne navade in zagotoviti zgodovino svojega duševnega zdravja.

Znanstveniki so ugotovili, da je izpadanje las pogostejše pri moških, ki uživajo več hitre hrane in jedo manj zelenjave. Tveganje je večje tudi pri tistih, ki so se v zgodovini borili s tesnobo. 

Dnevno lahko izgubimo od 50 do 100 las, ne da bi tega opazili. Izpadanje las večinoma ni razlog za skrb, lahko pa je znak nekaterih bolezni. Splošnega zdravnika morate obiskati, če vam lasje nenadoma izpadajo, če imate pleše ali izgubljate cele pramene las in če vas lasišče srbi ali peče.

Če vam izpadajo lasje, se izogibajte tej hrani!

Če vam izpadajo lasje, zagotovo veste, da to, kar jemo in pijemo, močno vpliva na zdravje naših las. Čeprav hrana ni vedno krivec za izpadanje las, je lahko eden izmed njih. Lasje lahko izpadajo zaradi pomanjkanja hranilnih snovi, pa tudi zaradi staranja, stresa, bolezni, hormonskih nihanj, nekaterih zdravil in genetike. 

Če pa vas pesti izpadanje las, strokovnjaki svetujejo, da se nekaterih živil izogibate… več tukaj.

Vir Foto: Pexels

Ne spreglejte…

Dietetik svetuje, katero hrano zaužiti po vsakem treningu

Banane običajno veljajo za enega najboljših prigrizkov pred vadbo, zdaj pa se je izkazalo, da vsebujejo tudi več ključnih hranil, bistvenih za okrevanje po treningu.

“Banane veljajo za enostavne ali hitro prebavljive ogljikove hidrate. In so kot nalašč za hiter obrok po vadbi,” pravi Amy Goodson. Amy Goodson je certificirana športna dietetičarka in članica komisije medicinskih pregledov. Pojasnjuje, da lahko uživanje banane po vsaki vadbi pomaga pri izgradnji mišic, kurjenju maščob in zmanjšanju morebitnih vnetij, ki se pogosto pojavijo po naporni vadbi. 

Povedala je tudi zakaj… več tukaj.

By A.K.

Komentar: