Prodaja piva Bud Light še naprej pada

Bud Light, ena najbolj prepoznavnih blagovnih znamk piva v ZDA, se sooča z izzivi, saj se prodaja še naprej zmanjšuje. Družba Anheuser-Busch InBev (AB InBev), največja pivovarna na svetu poroča o 13,5-odstotnem zmanjšanju prihodkov v ZDA v tretjem četrtletju, kar je posledica nenehnega upada prodaje Bud Lighta.

Ključna težava se je začela, ko je Bud Light sklenil partnerstvo s transspolno vplivno osebo. Poteza pa je med kupci povzročila odpor do blagovne znamke. AB InBev je navedel, da je prodaja v ZDA upadla za skoraj sedemnajst odstotkov, predvsem zaradi zmanjšanja obsega Bud Light. V odgovor na to je podjetje prekinilo posle z veletrgovci, povečalo trženjske izdatke za blagovno znamko. Slednje ni vplivalo na njihov rezultat, saj je prilagojeni dobiček v ZDA padel za devetindvajset odstotkov.

Bud Light je izgubil status najbolje prodajanega ameriškega piva, ki ga je zasedel tekmec Modelo. K upadu prodaje je prispevalo tudi povečanje priljubljenosti mehiških lagerjev med ameriškimi pivci. Prodaja se je medletno zmanjšala za trideset odstotkov v štirih tednih.

Jasni načrt za izboljšave

Kljub temu AB InBev upa, da se bo prodaja Bud Lighta izboljšala. Več kot štirideset odstotkov preteklih kupcev Bud Light je izjavilo, da so pripravljeni dati blagovni znamki še eno priložnost. Izvršni direktor AB InBev, Michel Doukeris, je povedal, da se blagovna znamka uspešno izboljšuje in da imajo jasen načrt za nadaljnje izboljšave.

Bud Light uvaja nove marketinške kampanje in partnerstva, s ciljem pomiriti oboževalce. Nedavno so zamenjali sponzorstvo piva v UFC, kar je del njihovih prizadevanj za revitalizacijo blagovne znamke. Kljub izzivom, ki jih prinaša ameriški trg, ostaja upanje, da se bo Bud Light vrnil na pot rasti.

Medtem pa se AB-InBev lahko pohvali z rastjo prihodkov in dobička po vsem svetu, čeprav je prodaja v ZDA trn v peti. Delnice družbe so se povečale za štiri odstotke, družba pa je napovedala odkup delnic v vrednosti ene milijarde USD. Kljub mehkemu uspehu v Evropi ostaja AB-InBev na poti do rasti in še naprej ostaja ena največjih pivovarn na svetu.

vir

Foto: X

Portal24