S ChatGPT lahko krepite tako samopromocijo kot samozavest
Ste kdaj svoj uspeh pripisali sreči ali pa ste se počutili preobremenjene z novimi priložnostmi, ker ste se bali, da ne boste izpolnili pričakovanj? Ste v dobri družbi, saj se veliko podjetnikov spopada s sindromom nesamozavestne osebe.
Jade Bonacolta, vodja marketinga pri Googlu in strokovnjakinja za produktivnost, to še predobro pozna. V samo sedmih mesecih je število svojih sledilcev na LinkedInu povečala s 1.000 na 180.000 in uvedla blagovno znamko “The Quiet Rich”, ki ima hitro rastoče glasilo, na katerega se tedensko naroči od 3.000 do 4.000 novih naročnikov. Zaradi hitrega vzpona na poklicnem področju je postala zaželena vodstvena trenerka. Svetuje ustanoviteljem zagonskih podjetij, direktorjem, pisateljem in novim ustvarjalcem pri povečanju vpliva njihove blagovne znamke. Pogosto poudarja pomen uporabe umetne inteligence. Kljub svojemu znanju je Bonacolta v svojih skupinah pogosto v ozadju, pogosto je tudi najmlajša. Njena izkušnja s sindromom nesamozavestne osebe ni edinstvena, vendar ji ga je uspelo premagati in za to je pripravila tudi svoje stranke.
Bonacolta pojasnjuje: “Sindrom nesamozavestne osebe ni značilen za nobeno stopnjo uspeha. Pojav je povezan z Dunning-Krugerjevim učinkom. Ta kognitivna pristranskost kaže, da se z naraščanjem strokovnega znanja na nekem področju posameznik bolj zaveda svojih vrzeli v znanju. Te vrzeli se pogosto kažejo kot nedoseženi mejniki ali področja nepoznavanja. Zanimivo je, da lahko izkušeni strokovnjaki bolj podcenjujejo svoje znanje kot novinci.”
Orodja umetne inteligence, kot so ChatGPT, Bard in Claude, lahko služijo kot nepogrešljivi osebni mentorji umetne inteligence, prilagojeni vašim potrebam po rasti.
Omogočite si samozavesten vstop v vsak prostor in odpravite dolgotrajne dvome o sebi. Uporabite ChatGPT kot svojega kompetentnega zaveznika pri vodenju s temi 7 prodornimi napotki.
Uporaba ChatGPT v boju proti sindromu goljufa
Osvojite veščino samopromocije
Se vam je kdaj zgodilo, da ste imeli težave z izražanjem lastnih dosežkov? Pri pisanju predlogov, predstavitev ali predstavitev je prepričljiv razdelek “o meni” bistvenega pomena, saj stranke, vlagatelji in udeleženci dogodkov želijo izvedeti več o vas. Vendar pa, kot poudarja Bonacolta, mnogi ljudje instinktivno podcenjujejo svoje uspehe ali se osredotočajo na svoje neuspehe, zaradi česar se samopromocija zdi kot neupravičeno hvalisanje. Tu lahko zunanji pogled spremeni situacijo. Če v ChatGPT ali podoben jezikovni model vnesete vprašanje, lahko dobite nepristranski povzetek svojih referenc. S tem orodjem lahko svetu samozavestno predstavite svojo edinstveno ponudbo vrednosti.
“Preglej moj življenjepis in izdelek/storitev, ki ga/jo ponujam. Podaj 6 prepričljivih razlogov, zakaj sem najboljša možnost, ki bi jo lahko izbrala moja ciljna skupina [pojasni svojo ciljno skupino]. Napiši kratko predstavitev, v kateri pojasni mojo unikatno ponudbo vrednosti. Natančneje, po čem se razlikujem od svojih konkurentov. Moj življenjepis je [vstavite svoje izkušnje], moja ponudba pa je [vstavite opis izdelka, storitve ali podjetja]. Moja ciljna skupina je [vstavite demografske, firmografske podatke] z naslednjimi slabostmi [vstavite izzive]“.
Izboljšajte svoje pogajalske sposobnosti… več na Biznis24
Foto: Pexels