Slovenski mediji izbrali slovenski avto leta 2023
Slovenski avto leta 2023 je postal Peugeot 308. Zmagovalca so določili v uredništvih: Avto magazin, Delo s Slovenskimi novicami, Dnevnik z Nedeljskim dnevnikom, Komotar Minuta, Motorevija AMZS, Planeta Siol.net, Vala 202, oddaje Avtomobilnost in Večera.
Organizatorji izbora so zapisali, da je Peugeot 308 kupcem na voljo kot petvratna kombilimuzina in kot karavan. Na razpolago je z bencinskim, dizelskim, hibridnim, priključno-hibridnim in kmalu tudi z električnim pogonom.
Po glasovanju avtomobilskih redakcij osmih najpomembnejših slovenskih avtomobilističnih medijev je Peugeot 308 pred Oplovo kombilimuzino astro zmagal s prednostjo treh točk in si priboril naziv slovenski avto leta 2023.
Tretje mesto je osvojila cestno-terenska hibridna Toyota Corolla Cross. Četrto mesto je zasedla Alfa Romeo Tonale, na peto mesto pa so člani umestili Citroënovega križanca C5 X.
V izboru Poslovni avto leta je astra premagala 308
V izboru Poslovni avto leta, ki je potekal maja lani, sta se opel astra in peugeot 308 spopadla v najbolj racionalni službeni kategoriji.
Opel astra si je zmago pripeljala z najboljšim razmerjem med ceno, stroški uporabe, prostorom, varnostno opremo in dinamiko, ki jo ponuja klasična zasnova petvratne limuzine.
V primerjavi s peugeotom 308 opel astra ponuja več prostora v potniški kabini in v prtljažniku, ima nižjo tržno ceno (redna cena z odštetim popustom) in nižje stroške najema z vsemi vključenimi stroški.
Stroški so aprila lani, ko so določili finaliste izbora, za Astro znašali 772 evrov na mesec. Stroški za Peugeot 308 (oba z 1,2-litrskim turbobencinskim motorjem) so bili 782 evrov. Izračune za kandidate v izboru Poslovni avto leta je tudi lani izdelal Avant Car.
Vir Foto: Pexels
Ne spreglejte…
Novi Peugeot 408, osupljiva elegantna novost
Peugeot 408 je nišna, a privlačna alternativa tradicionalnim družinskim kombilimuzinam. Podedoval je neškodljive komponente manjšega 308, ki so jih preoblikovali v bolj praktično in elegantno obliko. 408 bo boljši avto, če bo združen s pogonskim sklopom, ki ni priključni hibrid 225, za katerega je bilo ugotovljeno, da mu primanjkuje dosega in zmogljivosti. 408 vsekakor ponuja nekaj drugačnega od 308, a brez posebnih kompromisov… več tukaj.