Svež dizajn in tehnične posodobitve – Suzuki predstavil novi Swift

Suzuki je nedavno predstavil svojo najnovejšo iteracijo priljubljenega modela Swift. Čeprav se na prvi pogled zdi, da gre za manjše spremembe, nova različica prinaša nekaj osvežitev, ki bodo zagotovo pritegnile pozornost ljubiteljev tega modela.

Ko pogledate videz, je ena stvar gotova: proizvodna različica se zdi nekoliko enostavnejša in hkrati temelji na osupljivem dizajnu prejšnjega Swifta. Kot doslej ostaja čisti petvratnik, v oči pade zaobljen pokrov motorja spredaj. Prav tako črna rešetka in dnevne luči v obliki črke L. LED žarometi so serijski, zadnje luči so bolj tridimenzionalne.

Opcijsko so na voljo 16-palčna aluminijasta platišča, barva vozila na slikah se imenuje “Frontier Blue Pearl Metallic”.

Primerjajmo najpomembnejše dimenzije s prejšnjim modelom:

  • Suzuki Swift (star):
    • Dolžina: 3.845 mm
    • Širina: 1.735 mm
    • Višina: 1.480 mm
    • Medosna razdalja: 2.450 mm
    • Prtljažnik: 265 – 947 litrov
    • Teža: 965 – 1.050 kg
  • Suzuki Swift (novi):
    • Dolžina: 3.860 mm
    • Širina: 1.735 mm
    • Višina: 1.495 mm
    • Medosna razdalja: 2.450 mm
    • Prtljažnik: 265 – 980 litrov
    • Teža: 1.024 – 1.112 kg

Jasno lahko vidite, da se ni veliko spremenilo. Nasprotno, širina in medosna razdalja sta celo ostali enaki. Novi Swift je le opazno zrasel v teži, kar bi lahko deloma posledica več asistenčnih sistemov. V prihodnosti bodo na voljo prepoznavanje prometnih znakov, ACC, prepoznavanje voznikov in sistem za opozarjanje na mrtvi kot. Prizadevanja za večjo izolacijo so lahko povzročila tudi dodatne kilograme. Mimogrede, Suzuki imenuje tehnično platformo avtomobila “Heartect”.

Pod pokrovom je le bencinski motor brez turbopolnilnika. Ta novi razvoj ima notranjo kratico Z12E. Suzuki obljublja več navora pri vrtljajih pod 3.000 vrt/min zahvaljujoč 12V blagemu hibridnemu sistemu. Prostornina 1.197 cc ustreza prejšnjemu pogonu v Swiftu, prav tako moč 61 kW (83 KM). Nekoliko se poveča le največji navor s 107 na 112 Nm. In to pri 4.500 namesto prejšnjih 2.800 vrt./min. Največja hitrost: med 160 in 170 km/h.

To se ne sliši kot velik napredek, prav tako ne domnevno izboljšan petstopenjski ročni menjalnik. Če želite, lahko dobite avtomatski CVT kot prej. Ali pogon na vsa kolesa, vendar ne oboje skupaj. Torej gre le za zelo veliko prenovo, kot je S-Cross?

V notranjosti ima novi Swift 9-palčni zaslon na dotik (vključno z Apple CarPlay in Android Auto), pa tudi klasične instrumente z majhnim LCD zaslonom vmes. Zanimivo: nekatere različice so opremljene z ročno klimatsko napravo z “digitalno nadzorno ploščo”. Seveda je del programa tudi čisto samodejna klimatska naprava.

Nekaj vprašanj o novem Suzuki Swiftu je torej še vedno ostalo neodgovorjenih. Na primer, ali bo Swift Sport s 129 KM dobil naslednika. In seveda cene: v Nemčiji se trenutno začnejo pri 17.640 evrih.

vir; Foto: Suzuki; Portal24