Ta štiri živila za zajtrk zagotavljajo raven trebuh

Foto: Pixabay

Ta štiri živila za zajtrk zagotavljajo raven trebuh in hitrejšo izgorevanje maščob

Če želite shujšati, je hranljiv zajtrk bistvenega pomena, pojasnjujejo dietetiki. Hranljiv zajtrk nam namreč lahko da spodbudo in energijo za najboljši začetek dneva, hkrati pa prepreči, da bi se čez dan prenajedali. 

Registrirana dietetičarka in prehranska svetovalka Lisa R. Young je zato odkrila štiri živila, ki zagotavljajo zdrav začetek dneva, zaradi svojih hranilnih vrednosti pa dokazano delujejo tudi na raven trebuh in hitro izgorevanje maščob.

Jagodičevje

Ne glede na to, ali so vaše najljubše jagodičevje borovnice, brusnice, jagode, robide ali maline, ste lahko prepričani, da če izberete katero od teh živil – ne boste zgrešili. Vzemimo za primer brusnice, ki jih imenujemo tudi superživila, saj poleg antocianov vsebujejo veliko antioksidantov, ki delujejo protivnetno.

Dodajanje svežih jagod v smuti ali ovsene kosmiče je pametna izbira, če želite shujšati, saj vsebujejo zelo malo kalorij. Samo ena skodelica borovnic vam bo dala ogromno prehranskih vlaknin in 25 odstotkov priporočene dnevne vrednosti vitamina C. Poleg tega ima ena cela skodelica tega okusnega sadeža samo 80 kalorij.

Chia semena

Chia semena so izjemno… več na Princesa.si

Ne spreglejte…

Glede na trenutne cene živil je mamljivo izkoristiti razprodaje in narediti zalogo svojih najljubših izdelkov. Vendar ni pametno narediti nečesa nepremišljenega ali kupiti brez pravega načrta. Niso namreč vsi artikli namenjeni nakupu na zalogo, na primer sveži izdelki in začimbe. Nutricionisti svetujejo, zalogo katerih živil pa lahko naredite za dlje časa.

Suhi fižol in leča

Prednosti kopičenja suhega fižola ali leče so trikratne, pravi Lisa Moskovitz, registrirana dietetičarka in izvršna direktorica NY Nutrition Group. Prvič, Moskovitz navaja, da ima suha hrana veliko daljši rok trajanja kot kuhana ali sveža hrana… več tukaj.

Foto: Pixabay